Dieta Martinei Navratilova

Diete celebre 09.02.2009 dietetik

Navratilova explica ca, de fapt secretul obtinerii succesului in lupta cu kilogramele in plus, nu este relatat in dieta si in nici in programul de exercitii fizice, ci mai degraba printr-o atitudine mentala potrivita. Autoarea dietei ii incurajeaza pe doritori sa-si stabileasca obiective pe termen lung in ceea ce priveste sanatatea lor pentru a le fi mai usor sa sustina un stil de viata pozitiv odata ce obiectivele lor s-au indeplinit.

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Principiile dietei


Exista sase etape in planul lui Navratilova, fiecare are importanta sa, jucand un rol vital in incercarea de a pierde in greutate.


Prima etapa - Dezvoltarea mentalitatii unui atlet
Aceasta etapa implica o buna vizualizare, setarea obiectivelor. Pe langa acestea trebuie sa inveti sa-ti revii dupa ce ai dat gres.


A doua etapa - Construirea unui suport
Doritorii sunt incurajati sa-si dezvolte strategii pentru a nu le permite altor persoane sa le saboteze incercarile de pierdere in greutate.


A treia etapa - Incarca-ti mintea si trupul
Doritorii sunt incurajati sa consume o varietate de alimente, dar accentul cade pe mancarurile vegetariene. Astfel, se va comsuma mai mult: fructe, legume si cereale integrale.

 

A patra etapa - Consuma alimente organice
Autoarea este o mare fana a sucurilor si alimentelor proaspete, organice, care sa-i asigure organismului nutrientii de care are nevoie pentru o stare buna de sanatate.


A cincea etapa - Lasa exercitiile de fitness sa lucreze
Se pune accentul pe exercitiile de fitness, care iti imbunatatesc pozitia corpului, cresc forta si rezistenta.


A sasea etapa - Ia-o de la capat si energizeaza-te
Atunci cand persoanele ce urmeaza aceasta dieta se vor plange ca se simt obosite, acestea sunt sfatuite sa serveasca portii mici si dese. Sa manance intotdeauna micul dejun si sa bea destula apa.

 

Alimentele recomandate
Se vor servi legume si fructe proaspete (de preferat crude si organice), sucuri proaspete, fasole, nuci, seminte, produse lactate fara grasimi si lapte de soia.

 

Tags:
Martina
Navratilova
etape
mancaruri
vegetariene
alimente
organice
fitness
fructe
legume
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare