Dieta Martinei Navratilova

Diete celebre 09.02.2009 dietetik
Meniul de dieta


Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Include in meniul pentru micul dejun: o para proaspata, legume si omleta cu branza.

La gustarea de dupa micul dejun poti servi suc proaspat de legume.

Pentru masa de pranz te poti delecta cu: supa de fasole neagra, biscuiti din faina integrala, o salata mare, mixta de legume.

Pentru cea de-a doua gustare a zilei poti servi capsuni impreuna cu iaurt (cu putine grasimi).

La cina serveste-te cu: piept de pui la gratar, spanac pregatit la aburi, cartofi copti.

Si in final, ultima gustare a zilei va consta intr-o piersica proaspata.

 

Exercitiile recomandate
Exercitiile fizice au un rol esential in cadrul acestui plan. Navratilova recomanda exercitiile cardiovasculare cum ar fi: joggingul, inotul sau tenisul de trei-patru ori pe saptamana, timp de 30-45 de minute. De asemenea, cartea include si exercitii de fitness pentru patru saptamani impreuna poze ale Navratilovei in timp ce face exercitii de fitness create pentru diferite niveluri.

 

Pareri pro
Se incurajeaza diferitele grade de pierdere in greutate in defavoarea incercarilor drastice.
Nu sunt eliminate grupele de mancaruri sigure.
Daca vei urma aceasta dieta nu vei fi nevoit sa calculezi numarul de calorii sau sa-ti verifici greutatea din cand in cand. Cu alte cuvinte in cadrul acestei diete nu vei auzi de calcule si masuratori.
Sunt incluse multe sfaturi practice.
Dieta vine ca o manusa vegetarienilor.

 

Pareri contra
Nu se va permite consumul de alcool sau de cafea. Doza zilnica de produse lactate si carne trebuie sa fie limitata.

 

Concluzii
Navratilova a creat un program bine structurat care daca este urmat asa cum trebuie va da rezultatele dorite pe termen lung. Le va permite doritorilor sa-si dezvolte indemanarea de care au nevoie pentru a-si mentine starea sanatatii si putand sa urmeze un program de mentinere, odata ce obiectivul a fost atins.
Acest plan se adreseaza deopotriva celor care-si doresc sa-si lucreze masa musculara si sa-si dezvolte deprinderi sanatoase, care sa le sustina buna-dispozitie si starea sanatatii pe termen lung.

Tags:
Martina
Navratilova
etape
mancaruri
vegetariene
alimente
organice
fitness
fructe
legume
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare