Dieta

Am 1.82 si aveam acum 4 luni 56 kg, am inceput un program adica in fiecare dimineata de luni pana vineri, sa ma duc la bazin si sa inot cate 1,5 km (in fiecare zi) dupa care la sala unde faceam un antrenament de o ora. Am inceput sa mananc mai bine si am luat proteine. Acum am 66 kg, aproape numai masa musculara, doar ca am pus putina burta desi fac abdomene si lucrez pe aparate pentru abdomen in fiecare zi. E posibil sa se fi intamplat asta pentru ca am luat prea repede in greutate si abdomenul se dezvolta mai greu ?

Buna,  
Incearca sa ai grija la dieta. Sustin tipul de antrenament, te felicit pentru determinare si pentru cresterea  rapida a masei musculare,  desi trebuie sa recunosc ca mi se pare un pic cam repede.
Masa de dupa antrenament este  foarte importanta. Evita sa mananci carbohidrati,  mananca proteine pentru a reface tesutul muscular de   dupa antrenament.

 

Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare