Doar 4 exercitii de facut acasa ca sa ai picioare subtiri tot anul

Fitness 24.07.2019 dietetik
Sa ai picioare subtiri nu este atat de greu! Trebuie doar sa alegi cele mai confortabile exercitii chiar la tine acasa care sa-ti lucreze picioarele mai ceva ca la sala de fitness. Nu trebuie sa stai ore intregi sa executi exercitiile si asta pentru ca noi iti vom dezvalui exercitii inteligente care aduc in 4 minute pe zi aceleasi rezultate ca si cand ai fi lucrat 2 ore la sala foarte intens. Iata ca niste exercitii alese cu grija iti pot face picioarele subtiri in scurt timp si cu minim de efort. Trebuie sa luam in considerare faptul ca nu oricine are timp si buget sa mearga la sala si sa lucreze sub privirea unui antrenor. Timpul este o resursa din ce in ce mai pretioasa si abia ne mai putem ocupa de propria persoana, dar pentru asta exista exercitii inteligente de facut acasa. Avantajul este ca poti face exercitiile in orice moment al zilei si tot te vei putea bucura de picioare de gazela. Rezultatele ar trebui sa se vada in mai putin de o luna, timp in care trebuie sa faci exercitiile de 4-5 ori pe saptamana, apoi sa ai grija la mentinere facandu-le de 2-3 ori pe saptamana. 
 
Nu inseamna ca persoanele care vor picioare mai subtiri sunt superificiale. Nu trebuie sa defilezi pe un podium ca sa fie necesar sa ai picioare impecabile. Chiar si medicii ne recomanda sa acordam o atentie deosebita partii inferioare a corpului pentru a preveni cele mai comune boli ale societatii. Mentionam aici varicele, cheagurile de sange, circulatia deficitara a sangelui, picioarele dureroase, grele si umflate. In fond, ne folosim de picioare in fiecare zi si uitam totusi cat sunt de importante. 
 
Cu cat greutatea corpului este mai mare sau picioarele sunt mai groase si pline de grasime, afla ca acea greutate se lasa pe articulatii si oase si poti declansa tot felul de probleme. In timp vei ajunge sa te confrunti cu artrita sau osteoporoza si sigur nu vrei sa stii cat este de dureros la batranete sa ai asemenea probleme. Iata ce exercitii iti propunem noi:
 

1.Lucrezi picioarele in stil sumo

 
Seamana cu genuflexiunea clasica, dar este mult mai eficienta. Secretul este sa tii picioarele cat poti tu de departate si sa te sprijini in aceiasi pozitie cand pe un varf al piciorului cand pe altul si tot asa. Sunt necesare 30 de repetari. Crede-ne pe cuvant ca este cel mai eficient exercitiu pentru picioare! Daca vrei poti varia exercitiul sprijinindu-te cand pe o coapsa cand pe alta si rotind bazinul.
 
 
 

2.Genuflexiune puternica

 
Trebuie doar sa stai in pozitia data, avand grija sa incordezi spatele, abdomenul si sa-ti lasi fundul cand de mult poti in jos si pe spate. Chiar si bratele trebuie incordate pentru ca te ajuta sa-ti mentii pozitia. Cand faci exercitiul trebuie sa te lasi cat mai jos, dar fara sa schimbi pozitia fundului. Sunt necesare 35 de repetari cu 10 secunde pauza atunci cand obosesti. Vezi aici toate felurile de genuflexiuni care iti lucreaza tot corpul!
 
 

3.Extensie in fata 

 
Iata un exercitiu la fel de eficient caruia nu i se acorda atentia cuvenita. Pur si simplu stai in picioare si te apleci in fata incordand piciorul. Celalalt picior se tine in spate si te sprijini bine in el. Se fac 25 de repetari pe fiecare picior. Poti varia exercitiul daca flexezi piciorul din fata si nu doar sa te sprijini in el. O varianta si mai eficienta este sa mentii pozitia pe fiecare picior in parte in stil plank timp de 60 de secunde.
 
 

4.Exercitu 2 in 1

 
Este vorba de o genuflexiune la care sa iti lasi fundul pe spate ca la nr.2 care este urmat de o ridicare laterala de picior. Extensia se face pe rand pe fiecare picior si sunt necesare 25 de repetari. Putem spune ca este un exercitiu cardio foarte eficient care te ajuta sa arzi calorii si in acelasi timp subtiaza si tonifiaza picioarele. Chiar daca pare greu, realitatea este ca nu vei avea probleme la executie.
 
 
Daca vrei sa te bucuri de cele mai bune rezultate cand vine vorba de lucratul picioarelor, trebuie sa incordezi muschii de la picioare pe toata durata executiei. Vei intari muschii si favorizezi arderea grasimii subcutanate.
 

 

Tags:
exercitii de facut acasa
exercitii picioare subtiri
picioare subtiri
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare