Elimini toata grasimea din corp de dupa sarbatori cu aceste exercitii

Fitness 08.01.2019 dietetik
Multe persoane se confrunta cu cateva kilograme in plus dupa sarbatori si asa din cauza exceselor culinare. Este destul de usor sa exagerezi cu mancarea, mai ales dupa o perioada lunga de post. Se poate ca aportul zilnic de calorii sa fi fost dublat sau chiar triplat, dar stai fara griji ca sigur nu ai avut cum sa depui mai mult de 4-5 kilograme maxim si sunt usor de dat jos. Daca ai dorinta si esti motivat sa faci ceva in acest sens, vei obtine silueta pe care ti-o doresti. Mentionam ca este necesar sa scazi la jumatate apotul caloric zilnic si sa micsorezi cu 50% portiile de mancare, sa consumi multe lichide din 2 in 2 ore, dar mai avem pentru tine si cateva exercitii simple care topesc orice urma de grasime si pot fi executate de oricine si la orice varsta.
 
Uneori alimentatia scazuta in calorii nu este de ajuns sa scapam de grasimea enervanta acumulata exact in zonele cel mai greu de lucrat si destul de vizibile. Nici macar exercitiile pentru sculptare nu sunt de ajuns. Trebuie sa arzi caloriile in plus pe care corpul tau si le-a depozitat in timpul sarbatorilor, care au tinut destul de mult. Daca mai ai inca mancare ramasa in frigider poate ar trebui sa o dai cuiva ca semn de binefacere in loc sa o consumi tu.
 
Exercitiile pe care ti le propunem trebuie executate pe o perioada de 2-3 saptamani daca doresti rezultate uimitoare, tonifiere si ai grija sa le faci in fiecare zi. Nu te va impiedica faptul ca esti o persoana ocupata si asta pentru ca nu-ti vor lua mai mult de 15 minute pe zi. In cazul in care ai mai mult timp la dispozitie nu ezita sa le repeti si sa ajungi la un antrenament zilnic de 20-25 de minute. Iata ce exercitii simple si eficiente iti propunem:
 
1. Cataratorul
 
Un nume inedit pentru acest exercitiu. Tot ce trebuie sa faci este sa stai in maini pe saltea si sa duci genunchii la piept ca si cum ai urca un munte sau te-ai catara pe ceva anume. Incearca sa-ti misti repede picioarele ca sa fie cat mai eficient exercitiul. Se executa 1 minut. Poti lua pauza 10 secunde daca obosesti la un moment dat. Este un exercitiu care iti solicita tot corpul, dar mai ales bratele, abdomenul si picioarele. 
 
 
 
2.Plank pe-o parte, dar usor diferit
 
Iti propunem un exercitiu care lucreaza intreg corpul, atat prin stimularea arderilor cat si cu actiune directa in zonele cu probleme.  Iti propunem un exercitiu Plank pe-o parte si abdomene oblice, dar si miscare pentru picioare si brate. Se executa stand pe-o parte pe o saltea tare pe podea spirjinit in cotul de sub tine si coapsa de sub tine. Bratul din aer se duce dupa cap, iar cotul trebuie sa atinga genunchiul din aer. Sunt necesare 30 de repetari pe-o parte, 10 secunde pauza si 30 repetari cealalta parte.
 
 
3. Exercitiu din picioare pentru solduri si talie
 
Nu este cineva care sa nu poata pune in practica acest exercitiu. Se executa din picioare, mainile trebuie sa fie impreunate si ridicate pe-o parte, iar intre timp ridica cate un picior. Daca ridici mainile pe partea stanga asta insemana ca trebuie sa se intalneasca cu genunchiul drept si tot asa. Sunt necesare 20 de repetari pe fiecare parte. 
 
 
4.Tabata
 
Fa niste exercitii de intindere de 5 minute inainte de Tabata. Este destul de antrenanta, iar daca ai fost prea sedentar in ultimul timp, corpul tau va resimti efortul imediat. Tot ce trebuie sa faci este sa sari, revii ghemuit si te asezi in pozitie de flotare cu spirjinire in palme si nu pe coate. Se executa 10 secunde si poti creste numarul de la o zi la alta cat poti. Descopera si alte exercitii Tabata mai usoare!
 
 
 
 
5.Exercitiu din pozitie culcat
 
Stai pe spate si balanseaza picioarele. Alterneaza miscarea cu forfecari. Ca sa iti fie mai simplu repeta schema urmatoare: 10 secunde balansare - 10 secunde forfecari - 10 secunde pauza - 10 secunde balansare - 10 secunde forfecari - 10 secunde pauza.
 
 
6.Alergare pe loc prin casa sau gradina
 
 
Aleaga 2-3 minute pe loc si incearca sa-ti misti si bratele sau sa le tii la spate pe fese si sa incerci sa-ti atingi fesele cu picioarele.
 
 

 

Tags:
grasimea din corp
elimini grasimea cu exercitii
exercitii corp
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare