Exercitii cardio usoare timp de o luna – arzi calorii cel mai usor

Fitness 29.11.2018 dietetik
Aceste exercitii, desi sunt usor de facut, te fac putin sa transpiri si sa simti ca-ti lucreaza tot corpul. Acest lucru favorizeaza arderea rapida a caloriilor. Daca iti faci un stil de viata care sa includa si aceste exercitii, in mod cert nu vei mai avea treaba cu kilogramele in plus. Vei putea manca orice ca nu se va depune nimic. Desigur, in limita bunului simt! Pentru ca este o slabire sanatoasa, nu va trebui sa-ti faci griji de revenirea acelor kilograme date jos. Pana la urma, toti ne dorim asta! In plus, exercitiile cardio nu aduc doar rezultate uimitoare doar in ceea ce priveste slabirea, ci imbunatatesc si starea generala de sanatate.
 
Partea minunata la aceste exercitii fizice este ca se pot executa acasa si nici macar nu-ti iau mult timp. Sunt perfecte pentru persoanele care nu au timp sa mearga la sala de fitness. Oricine poate face exercitii cardio homemade si ai nevoie doar de 3-5 minute pe zi maxim. 
 
Ne-am gandit sa-ti propunem cele mai simple exercitii cardio indiferent de varsta sau sex si asta pentru ca ne gandim ca sigur esti o persoana ocupata sau care pur si simplu uraste miscarea. Iata ce propunem:
 
1.Exercitii de tip flotari
 
Flotarile pun inima in functiune, intaresc muschii bratelor si reduc grasimea de pe burta. Combina flotarile ca in poza de mai jos si vei beneficia de cele mai intense exercitii de tip cardio acasa.
 
 
 
2.Exercitii de tip tae bo
 
Loveste cu piciorul in fata, dupa care atinge cu mana varful piciorului opus. 
 
 
3.Exercitii cu greutati
 
Nu este nevoie sa faci exercitii cu greutati foarte grele pentru a pierde in greutate. Alege greutati potrivite cu conditia ta fizica. Exercitiile cu greutati ard calorii, tonifiaza si maresc masa musculara, mentin inima sanatoasa, imbunatatesc circulatia sangelui, impiedica stagnarea in cura de slabire si ajuta la pierderea kilogramelor in plus intr-un mod mai rapid. Pentru inceput, poti incerca sa faci exercitii cu greutati de 3 ori pe saptamana, cate 10-15 minute pe zi. Daca iti faci un obicei din asta, atunci, cu siguranta, starea ta de sanatate va fi una mult mai buna. Poti folosi insa si o sticla plina cu apa de 2 litri in loc de greutati.
 
 
4.Alergare pe loc 
 
Nu ai nevoie de banda de alergat sau bicicleta si nu este cazul nici sa mergi in parc. Gaseste prin casa un coltisor in care sa te desfasori si alearga pe loc cu bratele pe langa corp si genunchii la piept. Ca sa-ti fie mai usor poti tine palmele la fese ca sa-ti faci avant la picioare. Se executa 1-2 minute si poti creste treptat cate 1-2 minute.
Sarituri cu picioarele departate
 
 
 
Se executa stand in picioare, dar trebuie sa-ti misti in permanenta picioarele si bratele in laterale, sus-jos. De asemenea, exercitiul se bazeaza pe sarituri. Ideal este sa executi acest exercitiu timp de 60 de secunde, apoi poti creste treptat la 2-3 minute. Se poate spune ca este un exercitiu al copilariei si unul cardio deosebit de eficient si important.
 
5.Exercitiu Tabata
 
Seamana cu flotarile clasice doar ca ai treaba cu picioarele. Te sprijini in brate pe toata durata exercitiului, iar genunchii se ridica in laterale stanga-dreapta. Sunt necesare 35 de repetari pe fiecare parte. Poti face pauze de 10 secunde daca simti nevoia. Ai grija sa stai pe varfuri mereu. Avantajul este ca vei lucra fesele, soldurile, coapsele, picioarele si vei scapa rapid de calorii.
 
 
6.Exercitiu din picioare pentru solduri si talie
 
Nu este cineva care sa nu poata pune in practica acest exercitiu. Se executa din picioare, mainile trebuie sa fie impreunate si ridicate pe-o parte, iar intre timp ridica cate un picior. Daca ridici mainile pe partea stanga asta insemana ca trebuie sa se intalneasca cu genunchiul drept si tot asa. Sunt necesare 20 de repetari pe fiecare parte. 
 
 
7.Exercitiu de extensie a corpului pentru modelare
 
 
Este un exercitiu inspirat din clasicele abdomene, care sunt destul de greu de executat. Exercitiul de fata este simplu si de efect. Tot ce trebuie sa faci este sa stai pe o saltea sau un pat cu saltea relativ tare, sa tii bratele dupa cap si sa faci forfecare cu picioarele. Ai grija ca genunchiul stang sa atinga cotul drept si invers. Sunt necesare 2-3 serii a cate 25 de repetari. Poti lua pauza 10 secunde intre serii.
 
 
 

 

Tags:
arzi calorii usor
exercitii cardio usoare
calorii
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare