Exercitii cu noaptea-n cap

Cum suna ceasul ma trezesc si iau pozitie. Nu in fata ceasului care m-a smuls din patul caldut ci pe covor, pregatita pentru exercitiile care ma ajuta sa fiu in forma in ziua ce abia incepe.

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Un sfert de ora, pe ceas, e suficient ca sa ma pun in miscare. Cand m-a intrebat vecina de jos de ce alearga cineva prin casa la 6 dimineata timp de 2 minute, i-am explicat ca e modul meu de a-mi face incalzirea pentru setul de exercitii de dimineata. A clatinat usor din cap si m-a lasat in pace.
 
Pisicile ma privesc ciudat cand le imit pozitia, pentru primul exercitiu si ma arcuiesc mai ceva ca ele. Din cand in cand, le ghicesc in privire o usoara urma de gelozie. Ma arcuiesc mai bine si mai armonios decat o pot face blanoasele.
 
Repet miscarea de 10 ori si incerc sa respir cat mai corect, in timp ce ma undui ca o pisica matinala
 
A doua miscare imi trezeste din somn tricepsii, muschii din zona pieptului si pe cei de pe posterior. Din pozitia de drepti, ma aplec rapid in pozitie de start pe care o iau atletii la curse. Ajunsa acolo fac o flotare si apoi revin la pozitia de drepti. Secretul este sa faci cat de multe miscari poti intr-un interval de 30 de secunde. 
 
Nu trece dimineata fara acord importanta cuvenita soldurilor si coapselor. Am un exercitiu special si pentru ele. Cu picioarele departate si mainile pe solduri, fac un pas in spate cu piciorul stang si il imping pana cand ajunge sa fie indoit la 90 de grade. Apoi il imping incet la loc, tinand abdomenul inferior incordat. Schimb piciorul si repet miscarea de cateva ori.
 
Cum sfertul de ora dedicat exercitiilor de dimineata e pe terminate, atac ultimul exercitiu. Va mai amintiti metoda Plank ? Ei bine iata varianta ei pe plan inclinat. Ma asez cu partea stanga aproape de pat. Imi indoi cotul stang la 90 de grade si imi asez antebratul pe marginea saltelei intinzandu-mi picioarele in pozitia plank.
 
Secretul e sa ramai in pozitie, cu corpul incordat, timp de 30 de secunde. Apoi schimbati partea. 
 
Asa m-am trezit eu in dimineata asta si nu pot sa va descriu cat de incarcate imi sunt bateriile pana la sfarsitul zilei.
 
Sunteti pentru sau impotriva exercitiilor cu noaptea-n cap?
 
Tags:
fitness usor
fitness acasa
calorii
calculator de calorii
plank
tricepsi
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare