Exercitii de slabire recomandate lenesilor

Fitness 14.08.2019 dietetik
Trebuie sa recunoastem ca nu orice persoana este atrasa de miscare, mai ales daca este vorba de persoane care s-au obisnuit sa fie sedentare foarte mult timp. Din pacate insa, regimul alimentar sanatos nu este de ajuns si avem nevoie si de exercitii. Nu este cazul sa alergi prin parc daca nu-ti place sau sa mergi la sala de fitness daca nu iti permiti cand poti face foarte simplu si placut exercitii chiar in confortul propriei case si nu vei pierde mai mult de 5-10 minute pe zi. Partea buna este ca exercitiile au efectele dorite indiferent de momentul zilei in care alegem sa le facem, asa ca lipsa timpului liber nu este o scuza. Ne-am gandit asadar sa iti dezvaluim cele mai comode exercitii care sa incante si cele mai ocupate sau lenese persoane care sa ajute la arderea caloriilor si tonifierea muschilor. Daca reusesti sa slabesti te poti trezi cu muschi si piele lasata si apoi vei fi complexat de aceasta problema, dar poti sta linistit cu exercitiile noastre. Exercitiile pentru lenesi sunt varianta simpla si rapida la exercitiile clasice despre care stie toata lumea ca dau cele mai bune rezultate in ceea ce priveste silueta dorita.
 
Multe persoane se confrunta cu grasime subcutanata strict in anumite zone care de cele mai multe ori sunt greu de lucrat. Solutia ar fi alegerea exercitiilor care lucreaza strict zona cu probleme si daca ai grija sa faci exercitii de 2-3 ori pe saptamana pentru mentinere, grasimea nu se va mai acumula niciodata. Iata exercitiile de facut zilnic ca sa ajungi la rezultatele dorite:
 

1.Exercitiu pentru picioare subtiri, solduri si brate tonifiate

 
Tot ce trebuie sa faci este sa stai intr-un picior usor inclinat, folosindu-te de bratul de sub tine, iar piciorul din aer trebuie flexat sus-jos. Sunt necesare 15 repetari a cate 2 seturi pe fiecare picior.
 
 
 

2.Exercitiu pentru fund si coapsele interne

 
Desi exercitiul poate fi executat si fara acea banda, trebuie sa stii ca rezultatele sunt bune oricum, singura diferenta fiind ca cresti putin dificultatea cu acel accesoriu. Piciorul se ridica  pe rand de 12 ori a cate 2 seturi. Secretul este sa ridici piciorul in lateral si nu in spate.
 
 

3.Exercitiu sumo inedit pentru partea inferioara a corpului

 
Oricand de amuzant ar parea acest exercitiu sa stii ca este varianta usoara la genuflexiunile clasice, iar rezultatele sunt mult mai bune si asta pentru ca lucreaza toate grupele musculare. Vei scapa de grasime si in locurile unde nu ai reusit niciodata pana acum sa scapi si se executa mult mai usor decat pare. Secretul este sa se execute lent si nu repede pentru a obtine cele mai bune rezultate. Pur si simplu trebuie sa faci extensia clasica de genuflexiune de sus-jos doar ca va trebui sa ai picioarele cat de departate poti tu. Vei lucra exceptional chiar si partea interna a coapselor. Sunt necesare 25 de repetari a cate 2 seturi si 10 secunde pauza intre ele. Vezi aici toate tipurile de genuflexiuni care iti lucreaza eficient corpul!
 
 

4.Exercitiul pentru abdomen si picioare

 
Toata lumea uraste abdomenele clasice si asta pentru ca sunt dificil de executat. Acest exercitiu vine tuturor in ajutor si partea buna este ca te poti folosi de orice accesoriu in maini, anume minge, sticla cu apa sau chiar o perna mica sau mijlocie. Secretul este sa stai sprijinit in fund si cu picioarele in aer, trunchiul in pozitia ca in poza si rasuceste trunchiul stanga-dreapta, folosindu-te de accesoriu. Abdomenul trebuie sa fie incordat pe toata durata executarii si sunt necesare 15 repetari a cate 2 seturi. Vei lucra foarte bine atat parte de jos a abdomenului cat si muschii oblici.
 
 

5.Exercitiu pentru tot corpul

 
Stai intins pe un pat cu saltea tare sau pe o saltea de yoga sau fitness si ridica pe rand cate un picior. Forfecarea picioarelor te va ajuta sa lucrezi toti muschii din partea inferioara a corpului, dar si partea de jos a abdomenului. Sunt necesare 12 repetari a cate 2 seturi.
 
 

6.Exercitiu distractiv pentru toate grupele de muschi (Russian twist)

 
Este si un bun exercitiu cardio la care sceretul este sa se atinga cotul unui brat cu genunchiul opus. Vei lucra foarte bine in special muschii oblici abdominali. Sunt necesare 15 repetari a cate 2 seturi.
 
 
Nu uita sa te hidratezi foarte bine dupa ce executi exercitiile si nu neaparat inainte.
 

 

Tags:
exercitii lenesi
exercitii slabire
slabire
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare