Exercitii pentru durerea de gat

Fitness 21.01.2016 Dana Lazar

Tuturor ni se intampla sa ne simtim cu gatul intepenit din cand in cand - poate sa fie de la modul in care am dormit, poate sa fie de la stat prea mult la birou fara sa ne schimbam pozitia. In aceste momente nu ne gandim decat ca ar fi minunat sa vina cineva sa ne faca masaj. Si ar fi cu adevarat, insa cum nu este mereu posibil putem apela la cateva miscari care sa ne ajute:

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

1. Stretching in lateral

Acest exercitiu se face stand jos. Poti sta fie pe scaun cu ambele talpi pe pamant, fie pe jos cu picioarele incrucisate. 

Pune o mana pe ganunchi si pe cealalta o aduci deasupra capului astfel incat sa atingi urechea opusa.

Inclina capul catre umar si aplica o presiune cu palma.

 

2. Stretching in fata

In aceeasi pozitie ca la exercitiul anterior, impreuneaza degetele deasupra cefei si apleaca usor capul in fata. Barbia trebuie sa se duca inspre piept.

 

3. Stretching pentru gat si umeri

Acest exercitiu se incepe din Pozitia copilului, o pozitie yoga in care picioarele sunt pe podea si partea superioara a corpului imbratiseaza partea inferioara. Stai astfel cateva secunde pentru a-ti relaxa coloana si coapsele. 

Adu ambele maini la spate si uneste-le. Apoi incearca sa le ridici cat mai mult. 

La final, sprijina-te in cap in timp ce mainile sunt tot la spate.

Reia intreaga secventa de mai multe ori.

 

Sursa: fitsugar.com

Tags:
gat
stretching
exercitii
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare