Exercitii pentru gambe subtiri si bine definite

Fitness 19.07.2017
Nu degeaba expresia “piciorul frumos si subtire cu munca se tine”! Barbatii adora femeile cu picioare lungi, subtiri si tonifiate, dar femeile nu vor sa arate mereu bine doar pentru barbati. Pentru sexul frumos este important sa te simti bine in propria piele si sa debordezi de incredere si de ce nu sa porti fustele si rochitele preferate. Majoritatea femeilor se concentreaza mai mult pe partea de sus a picioarelor cand vor o schimbare, dar nu stiu ca pentru o forma simetrica si atragatoare conteaza si gambele daca vrei sa poti purta orice tip de incaltaminte. Clasica scuza este ca nu este timp pentru a face exercitii potrivite, dar sa stiti ca multe tipuri de exercitii le puteti face si acasa.

Exercitii simple pentru gambe cu rezultate rapide

Sunt mult prea usoare pentru a gasi scuze sa nu fie facute si nici macar nu-ti trebuie conditie fizica pentru asta. Sa vedem care sunt acestea:
  1. Zilnic cate 30 de ridicari pe varfuri, cu pauze intre ele; pot fi realizate acasa, la birou cand nu te vede nimeni sau din mers/alergat unde vrei tu; exercitiu iti va tonifia gleznele si gambele
  2. Ridica pe rand cate un picior in fata stand in pozitie verticala si mentine pozitia pentru fiecare picior pana simti o presiune sau o intindere la gamba, dupa care schimbi cu celalalt picior
  3. Ridica de 15 ori din pozitia culcat fiecare picior in parte, dar este important sa se ridice drept; sunt necesare 2-3 repetari pentru fiecare picior in parte
  4. Din pozitie verticala, cu fata la perete, incearca sa te sprijini usor de el, fiind pe varfuri. Distanta fata de perete trebuie sa fie de jumatate de metru. Este necesar sa te ridici pe varfuri de 25-30 de ori in timp ce te sprijini de perete. Mare grija! Trebuie sa te misti lent ca sa nu fortezi calcaiul ca doar vei dori sa faci exercitii si a doua zi si nu-ti permiti sa pierzi cateva zile de exercitii; acest tip de exercitiu nu-ti va flata doar gambele, ci si gleznele
  5. Genoflexiuni, genoflexiuni. Da, toata lumea a auzit de ele, le faceam in scoala generala la orele de sport, dar iata ca le poti face oricand in confortul propriei case sau afara in gradina. Sunt necesare 3 serii a cate 10 genoflexiuni. Cu timpul vei putea face zilnic si 50 de genoflexiuni. Daca la inceput iti este greu, te sfatuiesc sa faci mici pauze intre serii, de cateva secunde; desi pare un exercitiu banal nu aveti idee cat de bine va poate lucra toate partile corpului, respectiv fese, coapse, solduri, brate, abdomen si nu mai zic de gambe si glezne.
 
 
Daca ai si alte zone problematice la picioare cum ar fi coapsele sau soldurile, iti recomand si alta serie de exercitii pentru scapa de grasimea de pe coapse. O femeie stie ca este cel mai greu sa scapi de grasimea cantonata pe coapse, deoarece este o zona mai greu de lucrat, pielea este mai subtire si mai predispusa la celulita, iar daca mai esti si o persoana sedentara, cu siguranta la coapse apar primele schimbari de silueta. Pentru femei este important sa poata purta rochii, fuste si pantaloni scurti si de ce nu sa arate bine in costum de baie la piscina. Nu trebuie sa disperati ca exista solutii la orice si mai ales daca se pot face si exercitii usoare acasa, de ce sa nu profitam de ele?
 

Care sunt avantajele acestor exercitii pentru gambe?

- As spune ca sunt exercitii foarte usoare care pot fi facute de orice femeie la orice varsta. Femeilor varstnice, le-as recomanda totusi sa se rezume la ridicarile pe varfuri si cam atat.
-  Nu pierzi mai mult de 15 minute zilnic pentru a face aceste exercitii
-  Nu te obosesc excesiv
-  Nu ai nevoie de supravegherea unui antrenor personal
-  Pot fi imbinate si cu consumul zilnic a 2 litri de apa si o alimentatie sanatoasa
-  Pot fi facute in orice moment al zilei ca au acelasi rezultat
-  Rezultatele sunt vizibile din prima saptamana de exercitii, imaginati-va dupa cateva saptamani bune, luni ce picioare de gazele veti avea
-  Veti putea purta si cele mai pretentioase incaltari si fustite
-  Vei creste rezultatele si cu o plimbare de 30 de minute in parc
-  Pot fi facute si la birou si in gradina personala
-  Nu-ti trebuie abonament la sala de fitness
-  In timp capeti dexteritate si iti poti stabili tu zilnic cate exercitii poti face
 
*Ca sa aveti mai multa energie pentru a face aceste exerictii sa stiti ca exista si suplimente dietetice pe baza de guma de mestecat. Nu doar ca veti rontai ceva ca sa treaca timpul mai usor in timpul exercitiilor, dar veti arde si mai multe calorii, veti slabi sanatos si gustos si cum s-ar putea altfel daca nu cu secretul vedetelor internationale. Nu trebuie sa va faceti griji, aceasta guma dietetica nu contine zahar si este doar pe baza de ingrediente naturale de slabit, care vor accelera metabolismul si vor favoriza arderea grasimilor. Rezultatul final, un corp de milioane si o stare generala de bine.

La ce trebuie sa ai grija?

Incalzirea este foarte importanta pentru ca previne spasmele musculare, luxatiile si alte accidente. Nici nu ai voie sa faci vreun exercitiu daca nu te incalzesti bine cu niste exercitii usoare. Noi iti sugeram ca incalzire niste fandari laterale sau fata-spate, depinde care te atrag mai mult. Ai nevoie doar de 10 minute de incalzire, pentru a te asigura ca faci corect exercitiile anterior mentionate.
Cand iti vine sa renunti, gandeste-te cat de bine vei arata si ce bine de te vei simti sa fii admirata de cei din jur.
 
Tu cand te apuci de exercitii pentru gambe si glezne?

Tags:
sport de acasa
exercitii gambe
exercitii de acasa
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare