Exercitii pentru picioare pe care sa le faci cat mai des dupa varsta de 40 de ani

Fitness 04.01.2017 Livia Caled
Desi de multe ori starea de spirit de la 30 de ani e cam aceeasi si la 40 de ani, nu acelasi lucru se poate spune si despre sanatatea oaselor, ligamentelor, muschilor, articulatiilor, care incep sa cam scartaie daca stilul de viata nu include suficienta miscare si o alimentatie bogata in nutrienti.
 
Odata cu inaintarea in varsta, muschii isi pierd din fermitate si este mai greu sa ii mentinem in forma. Cu toate astea, daca iti place sa faci exercitii in fiecare zi, muschii tai vor fi sanatosi si fermi in continuare.
 
Iata mai jos cateva exercitii pentru picioare, perfecte pentru persoanele care au trecut de 40 de ani:
 
1. Genuflexiuni simple
 
In general, genunchii sunt printre primele parti ale corpului afectate de inaintarea in varsta. Pielea incepe sa se lase, parca nu mai arata asa bine si, de asemenea, parca nu mai sunt atat de puternici atunci cand faci miscare.
 
Printre cele mai simple exercitii pe care le poti face se numara genuflexiunile simple. Nu trebuie sa abuzezi de ele, 15-20 de genuflexiuni in fiecare zi sunt suficiente.
 
 
 
2. Ridica-te de pe scaun si aseaza-te
 
Tine bratele intinse si ridica-te de pe scaun apoi aseaza-te din nou. Repeta miscarea de 15-20 de ori. Acest exercitiu, desi extrem de banal, este foarte bun pentru tonifierea picioarelor.
 
 
3. Stai intinsa pe spate si balanseaza picioarele
 
Acest exercitiu este foarte simplu, doar trebuie sa stai intinsa pe spate, cu mainile sub sezut si sa balansezi picioarele in sus si in jos. De asemenea, poti face cerculete, bicicleta sau forfecari usoare.
 
 
4. Stai sprijinita in coate si genunchi
 
Pentru acest exercitiu trebuie doar sa stai sprijinita pe coate si genunchi si sa ridici piciorul stang de 10-15 ori, apoi la fel piciorul drept. Ca sa executi exercitiul corect gandeste-te ca lovesti cu calcaiul in tavan.
 
 
5. Stai pe o parte si lucreaza pe rand fiecare picior
 
Pentru acest exercitiu trebuie sa stai pe o parte, sprijinita intr-un cot si sa balansezi piciorul de deasupra in sus si in jos de 20-30 de ori. Repeta miscarea si cu celalalt picior. Acest exercitiu este foarte eficient si pentru topirea grasimii de pe talie.
 
 
6. Mergi pe jos sau cu bicicleta
 
Cea mai simpla metoda de a-ti mentine picioarele tonifiate este sa mergi pe jos sau cu bicicleta. Cand este frig afara, opteaza pentru o bicicleta medicinala. 
 
 
Sursa foto: prevention.com, pinterest.com.
 
Tags:
exercitii picioare
exercitii dupa 40 de ani
sport la 40 de ani
tonifiere picioare
antrenament picioare
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare