Exercitii pentru slabit

Cel mai eficient program de slabit este cel care lucreaza toti muschii. Imi e greu sa merg la sala si sa ma apuc de sport daca nu am un plan in minte. Ajung sa ma plimb intre banda de alergat, bazinul de inot si sala de forta fara sa simt ca lucrez eficient. De aceea am facut un program cu exercitii pentru slabit.

Regula de baza este sa faci intai exercitiile de forta si abia apoi sa treci la cardio. Daca ai obosit nu o sa mai ai chef de tras de fiare. In concluzie : intai sala, apoi alergat pe banda/inot in piscina.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Exercitii pentru brate

Nimic nu e mai inestetic decat niste brate netonifiate si moi, cu pielea lasata, fara nicio urma de gratie. Bratele netonifiate ne determina sa alegem rochite si bluze cu maneca in defavoarea celor fara, care, s-o spunem drept, sunt mult mai sexy.


Flotarile sunt unul dintre cele mai eficiente exercitii care lucreaza muschii din zona superioara a abdomenului si bratele. Ca sa tonifici pielea care a inceput sa-si piarda fermitatea, ar fi cazul sa faci un antrenament rapid pentru brate sculptate. Stim ca nu ai timp, dar credem ca iti poti rupe 16 minute, nu mai mult, pentru asa ceva. Gasesti aici idei de
exercitii pentru brate ferme, care sa nu te faca de rusine in public. 

Exercitii pentru picioare

Din pacate, celulita se formeaza cel mai mult pe coapse, de aceea este bine sa avem grija sa facem exercitii speciale pentru aceasta zona. Daca nu aveti timp sa mergi la sala, sunt utile si plimbarile sau alergatul. Dupa cum se spune, mersul pe jos face piciorul frumos, asadar mergeti la plimbari lungi si dese pentru a va mentine in forma. Daca mai adaugati si mersul pe bicicleta si alergatul sau plimbatul cu rolele, o sa aveti mereu picioare tonifiate si suple. Gasiti aici  cateva idei pentru exercitii care va subtiaza picioarele si le fac sa arate bine in orice anotimp.

Cardio in piscina

De cand am inceput sa merg la inot mi-am dat seama ca imi trebuie un program pre-stabilit ca sa nu o lalai prin piscina . Doar stiti cat de usor te ia valul in apa:) Asadar m-am documentat bine si fiind nemultumita de cele maxim 18 lungimi de bazin am stabilit un program de cardio in piscina.

Daca reusiti sa respectati acest program de exercitii pentru slabit, macar de 2 ori pe saptamana, veti incepe sa aratati si sa va simtiti mult mai bine in doar cateva sedinte.

 

 

Tags:
Exercitii pentru slabit
exercitii pentru brate
exercitii pentru picioare
slabeste cu inot
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare