Exercitii Pilates in timpul sarcinii 2

Fitness 02.03.2010 Ramona Bunescu
Un avantaj net al acestei tehnici este ca lucreaza din greu trunchiul: abdominalii si muschiul spatelui. Fiind insarcinata, s-ar putea sa te bucuri deja de niste dureri de spate, care se vor agrava odata cu cresrea burticii. Pilates lucreaza muschii din zona cu probleme, imbunatind postura corpului, ajutandu-te sa scapi de dureri.  

Trebuie adaugat ca multe exercitii traditionale Pilates se practica fie stand pe spate fie pe burta, deci trebuie sa cauti exercitii specifice femeilor insarcinate, care evita aceste pozitii.  

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Ca in cazul oricaror exercitii din timpul sarcinii, trebuie sa vorbesti mai intai cu doctorul tau inainte de a te apuca sau a continua, dupa caz, acest tip de antrenament. Pentru incepatoare, e recomandat sa urmati cursuri pentru entry-level sau sa cautati filme ajutatooare destinate incepatorilor.  

Daca alegi un curs, asigura-te ca instructorul stie ca astepti un copil, astfel va modifica anumite exercitii pentru a le putea face si tu.  

Ca orice alt antrenament, nici Pilates nu e chiar pentru toata lumea. Daca nu te simti bine facand anumite miscari, renunta. Nu este sarcina momentul ideal pentru a incerca ceva prea complex, asa ca limiteaza-te la exercitiile de baza si asigura-te ca te simti bine de fiecare data exersezi. De altfel acesta este scopul oricarui exercitiu fizic pana la urma.


Tags:
sarcina
pilates
exercitii pentru gravide
dieta gravide
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare

Dietetik.ro