Exercitiile Pilates - cea mai simpla metoda de slabire si tonifiere

Fitness 26.03.2018 dietetik
Orice femeie isi doreste sa fie slaba si tonifiata, dar din pacate, nu toate avem timp sa mergem la sala de fitness. Plus de asta, chiar daca s-ar gasi timp, este necesara o oarecare conditie fizica. Femeile in varsta nu vor putea trage de fiare in nici un caz si nici nu vor putea face exercitii fizice dificile. Exista insa o solutie la indemana tuturor femeilor si anume exercitiile Pilates. Le poti face linistita in confortul propriei case, nu te costa nimic, iar partea buna este ca pot fi executate la orice varsta. Nu sunt greu de executat, dar aduc rezultate vizibile in doar cateva saptamani in ceea ce priveste slabirea si tonifierea.
 

Ce sunt mai exact exercitiile Pilates?

 

Sunt acele exercitii lente, care presupun si o respiratie profunda, care sa-ti permita sa te relaxezi, pentru a acorda atentia cuvenita fiecarei miscari in parte. Nu exista reguli prea mari in ceea ce priveste exercitiile Pilates. Trebuie doar sa savurezi momentul si sa te relaxezi cand le executi. Miscarile sunt usoare si chiar distractive, nu te obosesc si pot fi executate de catre femeile de orice varsta. De ce femei doar si nu si barbati? Pentru ca exercitiile Pilates reprezinta echilibrul perfect pentru corpul femeii. Te ajuta sa slabesti usor si sa te tonifiezi, dar nu-ti vor face musculatura sa se dezvolte asa mult incat sa semene cu a unui barbat. Plus de asta, miscarile sunt destul de feminine pentru a putea fi executate de un barbat.
 
 
Pilates sunt eficiente pentru ca imbina elemente de yoga, Plank si stretching si cu toate ca par extrem de simple, pot lucra toate grupele de muschi din corp. Exercitiile pot fi executate in orice moment al zilei si nu-ti va lua mai mult de 20-25 de minute, ceea ce este perfect pentru femeile ocupate sau mai sedentare. Iata mai jos cate un exercitiu pentru a lucra fiecare parte a corpului cu probleme:
 

1.Exercitiu pentru abdomen plat

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Trebuie sa te asezi pe o saltea sau pe pat, dar ai grija sa aiba saltea relativ tare. Stai intinsa si ridica-ti picioarele. Ai grija ca ele sa fie lipite, pentru a putea face miscari de bazin si picioare pe o parte si cealalta. Sunt necesare 20 de repetari pe fiecare parte. Concentreaza-te pe respiratie, pentru ca te va ajuta sa ai un calm deplin. 
 
 

2.Exercitiu pentru picioare

 

Acesta va lucra picioarele, fesele si soldurile. Trebuie sa stai in picioare, dar pe varfuri, iar picioarele trebuie sa fie departate. Mainile trebuie sa ramana pe langa corp, eventual sprijinite pe picioare. Faptul ca vei sta pe varfuri iti va permite sa te ridici si sa te apleci. Ai grija sa ramai mereu pe varfuri cat timp executi exercitiul, pentru ca altfel nu va avea efectul dorit. Sunt necesare 2 seturi a cate 6 aplecari.
 
 

3.Exercitiu pentru abdomen si picioare

 

Stai culcata pe spate cu mainile pe langa corp si ai grija ca spatele sa stea lipit de saltea sau pat. Trebuie sa ridici picioarele in aer si sa faci forfecari cu ele. Incordeaza-ti abdomenul cand executi forfecarile pentru un efect si mai mare. Poti chiar sa faci forfecari pe fiecare picior in parte daca vrei ca exercitiul sa fie si mai intens. Sunt necesare 2 seturi cu 10 forfecari pe fiecare picior.
 
 

4.Exercitiu pentru picioare si fese

 

Acest exercitiu este ca si cum ai face podul de pe loc. Trebuie sa stai pe o saltea cu spatele lipit de ea, mainile pe langa corp si ai grija sa-ti ridici bazinul concomitent cu picioarele ca si cum ai executa podul. Sunt necesare 3 seturi a cate 10 repetari de fiecare. Tine cont ca acest exercitiu iti va lucra pana si zona interna a coapselor, care este destul de greu de lucrat.
 
 

5.Exercitiu care lucreaza tot corpul

 

Apleaca-te cu mainile pe podea si ai grija ca picioarele sa fie departate cat poti de mult. Incearca sa-ti incordezi toti muschii cat te spijini in maini. Pozitia se mentine o secunda apoi te ridici si repeti de 3 ori.
 
 
Ideal este sa faci aceste exercitii zilnic pana observi rezultate, apoi poti rari la de 2-3 ori pe saptamana. Rezultatele vor fi pe placul tau si sigur vei ajunge sa indragesti exercitiile Pilates.
 

 

Tags:
exercitii pilates
slabire
tonifiere
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
1 Comentarii
  • Daniela
    1. Daniela 23.04.2018 11:19

    Pentru slabit cu rezultate bune se pot folosi si suplimentele alimentare. Un astfel de supliment este si Ultra Slim care ajuta la arderea grasimilor intr-un timp scurt.

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare