Fat Resistance Diet

Galland afirma ca este posibil ca doritorii sa poata obtine greutatea ideala prin reducerea inflamatiei si redobandirea biochimiei care functioneaza pentru reducerea poftelor, cresterea ratei metabolismului si promovarea arderii grasimilor. Aceast lucru a fost asociat cu o imbunatatire a nivelului de colesterol si a tensiunii sangelui.


Ideile de baza ale dietei
Dieta este structurata pe trei nivele. In prima etapa, majoritatea alimentelor bogate in carbohidrati sunt evitate, cum ar fi granele si gustarile din legume. Odata ce subiectii avanseaza cu dieta, cantitatea de carbohidrati este gradual marita. In prima etapa accentul cade pe reducerii inflamatiei si restabilirea balantei nivelului de zahar din sange. Acest lucru se obtine consumand cantitati mari de alimente nutritive si 9-10 portii cu fructe si legume in fiecare zi impreuna cu o cantitate relativ mare de proteine de buna calitate. Inalta calitate nutritiva a alimentelor din cadrul primei etape a dietei ajuta in restabilirea chimiei organismului si reducerea poftei pentru carbohidrati. De asemenea, aceasta etapa promoveaza inceputul procesului de pierdere din excesul de grasimi al organismului.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

In cea de-a doua etapa ai optiunea sa alegi din mai multe feluri de mancare fiind perfect pentru efectul indelungat de pierdere din excesul de grasimi. Dupa ce a fost incheiata prima etapa, nivelul de insulina din organism ar trebui sa fie mult mai mic pentru ca astfel sa fie introdus in dieta un complex mai mare de carbohidrati. De asemenea, in acest stadiu se permite reintroducerea legumelor, ca de altfel si a unor cereale (de exemplu orezul brun).

 

Cea de-a treia etapa este una de mentinere, in care este inclusa o varietate de alimente pentru a se putea consuma mese pe baza de cereale (paste, briose din struguri si morcovi, placinte cu afine). In aceasta etapa se va evita consumul urmatoarelor alimente: cafea, grane rafinate, zahar, alimente procesate chimic si alcool.

 

Alimentele recomandate
La baza dietei sta consumul de fructe si legume, in cantitati mari, care contin fitonutrienti (carotenoizi). Alimentele bogate in carotenoizi sunt: morcovii, brocoli, spanac, rosii, dovleac si papaya. La acestea se adauga si alimente cu antioxidanti precum: afine, cirese, citrice, struguri negrii, ceai verde, ceapa, rosie si ciocolata neagra.
Ierburile proaspete sunt si ele incluse in meniul de dieta intrucat suplimenteaza organismul cu factori nutritivi importanti care reduc inflamatia si imbunatatesc gustul alimentelor fara sa se adauge calorii.

 

Tags:
reducerea grasimilor
the fat resistance diet
leo galland
metabolism
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
2 Comentarii
  • Gabriela
    1. Gabriela 24.03.2009 21:13

    Aceasta dieta mi se pare putin cam exagerata

  • daniela
    2. daniela 25.05.2009 00:16

    e prea severa dieta..pot aparea dereglari ale organismului,iar hipertensivilor si persoanelor cu boli de inima le sunt interzise aceste diete.

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare