Iata cum iti iei 2000 de calorii bune din alimente vegetale

Cine spune ca mesele vegetariene nu tin de foame? Realitatea este ca poti inlocui chiar si carnea cu ajutorul lor, iar slabirea va fi fara efort. Este indicat sa alegem diete care sa nu dea senzatie permanenta de foame si sa ne ajute sa slabim armonios. Regimurile vegetariene nu doar ca sunt la moda, dar sunt si foarte sanatoase si nu pot fi numite diete, ci mai degraba adevarate stiluri de viata. Cei care isi doresc un stil de viata sanatos din toate punctele de vedere poate apela in siguranta la regimul vegetarian si asta fara sa ceara neaparat parerea unui specialist. Slabirea este garantata!
 
Ce inseamna 2000 de calorii bune? Caloriile buna aduc organismului nutrienti pretiosi ce accelereaza metabolismul, imbunatatesc digestia si iti dau energia necesara pentru o zi intreaga si care este favorabila arderii grasimilor.
 
Iata ce sa consumi timp de o saptamana:
 

Ziua 1

 
Micul dejun (444 calorii) – porridge cu fulgi de ovaz, iaurt grecesc degresat sau cu putine grasimi, mere, pere, banane si seminte si nuci de decor sau poti folosi lapte vegetal de migdale sau cocos
Gustare (200 calorii) – 1 mar si 2 linguri de unt de arahide sau budinca din seminte de chia
Pranz (470 calorii) – salata din naut copt cu rosii, frunze de salata, porumb, castraveti, muraturi, dovlecei, ridiche, zeama de lamaie si branza vegana, preparata acasa
Gustare (180 calorii) – 1 cana de mere copate cu scortisoara
Cina (560 calorii) – fritatta din dovlecei si vinete (aseaza intr-o tava felii de paine integrala pe care le decorezi cum vrei cu dovlecei, vinete rondele, sos de tomate si putin parmezan)
 

Ziua 2

 
Micul dejun (405 calorii)lapte din seminte de canepa decorticate cu afine, mere, pere si banane si poti decora cu nuci
Gustare (200 calorii) – 1 banana pisata cu 3-4 nuci
Pranz (465 calorii) – 3 bruschete rumenite cu sos salsa caliente – se rumenesc la cuptor
Gustare (200 calorii) – un bol cu mere crude si verdeata
Cina (600 calorii) – 2-3 tortilla mici sau medii umplute cu porumb la conserva, naut, sos salsa caliente, ceapa rosie, spanac sau rucola si cateva legume gatite la grill)
 
 

Ziua 3

 
Micul dejun (430 calorii) – 2-3 felii de paine integrala toast cu sos salsa guacamole cu seminte, nuci si legume crude cu verdeturi
Gustare (190 calorii) – 1 ou fiert tare si 1 cana de spanac crud cu zeama de lamaie
Pranz (470 calorii) – ca in ziua 1
Gustare (200 calorii) – o bruscheta cu frunze de salata, ceapa verde, zeama de lamaie si ulei de masline, rondele de ridiche
Cina (630 calorii) – salata de rosii mari romanesti, ceapa rosie, varza kale, porumb la conserva, ridiche, seminte de pin sau ghinde de artar, 1 cana de tofu rumenit si multa zeama de lamaie
 
 
 
 

Ziua 4

 
Micul dejun (400 calorii) – lapte de migdale cu 4 linguri de hrisca coapta, rodie, seminte de chia si fructe de sezon pentru decorare
Gustare (180 calorii) – 1 bol mic de salata din portocale cu varza kale
Pranz (450 calorii) – 2 cartofi dulci brazdati in stil acordeon si umpluti cu mix de legume si verdeturi – se gateste la cuptor
Gustare (180 calorii) – 1 banana pisata cu seminte de chia
Cina (630 calorii) – salata din fasole neagra sau rosie cu varza kale sau alge marine, rosii romanesti, dovlecei crud, ceapa rosie, porumb 
 
 

Ziua 5

 
Micul dejun (480 calorii) – 1-2 jumatati de avocado cu ou fiert tare, rosii, ceapa rosie, frunze de salata
Gustare (170 calorii) – salata mica de morcovi rasi cu varza rasa
Pranz (445 calorii) – salata mexicana cu tofu, ciuperci, ardei gras, rosii, ceapa rosie, frunze de salata, porumb, castraveti si muraturi
Gustare (250 calorii) – budinca din seminte de chia cu fructe
Cina (560 calorii) – orez brun cu mix de legume si multa verdeata si ceapa rosie cruda
 
 

Ziua 6

 
Micul dejun (400 calorii) – sandvis vegan – retete
Gustare (130 calorii) – smoothie la alegere
Pranz (460 calorii) – salata tartinabila de vinete cu ceapa rosie si frunze de salata cu rodie
Gustare (130 calorii) – smoothie
Cina (650 calorii) – pizza vegana cu blat din naut si mix de legume pentru decorare – se gateste la cuptor
 
 

Ziua 7

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 
Micul dejun  - ca la ziua 6
Gustare – ca la ziua 6
Pranz (480 calorii) – salata Capresse cu rosii romanesti, branza vegana, ceapa si verdeata
Gustare – ca la ziua 6
Cina (610 calorii) – broccoli, morcovi sis sos pesto
 

 

Tags:
2000 de calorii bune
calorii bune
alimente vegetale
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare