Mananca ce vrei dimineata si seara, iar la pranz respecta meniul de 30 de zile! - slabire uimitoare

Vrei o dieta mai putin restrictiva ca sa slabesti sanatos? Atunci ai ajuns unde trebuie. Am descoperit cel mai interesant meniu de 30 de zile la care nu s-ar fi gandit nimeni si asta pentru ca este destul de dificil sa te gandesti ce poti manca pentru o luna de zile. Despre acest meniu trebuie sa stii ca se aplica doar la masa de pranz fara exceptii, iar la micul dejun si la cina ai libertatea de a consuma ce doresti atata timp cat este vorba de alimente sanatoase si cu putine calorii. Incearca sa faci combinatii cat mai variate ca sa-ti accelerezi metabolismul in permanenta.
 
Cred ca oricine isi doreste un meniu ca cel de fata si asta pentru ca cei mai multi dintre noi mananca la pranz si neglijeaza restul meselor din cauza lipsei de timp. Ei bine, acest meniu poate fi pregatit si cu o seara inainte ca sa nu te mai gandesti a doua zi  ce sa mai mananci. Daca vrei, poti consuma chiar la toate mesele ceea ce apare in meniu.
 

Ziua 1

 
Pranz – Varianta sanatoasa pentru mancarea traditionala asiatica Pui General Tso: ai nevoie de piept de pui gatit la cuptor sau la grill cu o cana de medamame (soia naturala verde) si cu sos miso
 

Ziua 2

 
Pranz – Supa crema din porumb si alte legume; porumbul poate fi la conserva, iar legumele se aleg dupa bunul plac, apoi se fierb; pasul urmator este sa dai legumele prin blender si ai obtinut o supa crema hranitoare
 

Ziua 3

 

Pranz – un  bol mic de paste integrale sau bio (le gasesti in magazinele bio si au arome de legume naturale); mai poti folosi sos de tomate, legume, putina branza feta si multa rucola
 
 

Ziua 4

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Pranz – 2 sandvisuri mici la care pui varza kale fiarta, rosii proaspete, rucola, iar painea sa fie integrala cu seminte si prajita
 

Ziua 5

 

Pranz – 250 grame de piept de pui la grill cu legume la alegere
 

Ziua 6

 

Pranz – 250 grame de piept de pui cu paprika la cuptor pe pat de varza de Bruxelles si zeama de lamaie
 
 
 

 

Ziua 7

 

Pranz – un bol de midii cu sos pesto, rosii cherry si ceapa verde sau poti alege ce fructe de mare doresti
 

Ziua 8

 

Pranz – un bol cu cuscus fiert si iute cu 150 grame de piept de pui la grill cu legume taiate cuburi (poti adauga si cartofi dulci la grill daca iti plac)
 
 

Ziua 9

 

Pranz – enchiladas vegetariana cu spanac si legume la alegere; poti folosi si seminte de quinoua, iar painea se va face din tarate de ovaz
 
 

Ziua 10

 

Pranz – sandvis cu ton si castraveti
 
 

Ziua 11

 

Pranz – un bol mic de paste integrale cu ceapa dulce la grill si sos de tomate
 

Ziua 12

 

Pranz – 250 grame de peste la grill cu cartofi dulci si rucola
 
 

Ziua 13

 

Pranz – piftele din legume cu cartofi dulci si fasole verde la cuptor
 

Ziua 14

 

Pranz – 250 de grame de piept de pui fiert cu ciuperci si 2-3 linguri de piure de cartofi, putina fasole verde cu sos light
 

Ziua 15

 

Pranz – naut cu varza calita si sos de tomate
 
 

Ziua 16

 

Pranz – ochi cu cartofi dulci si varza kale la cuptor
 

Ziua 17

 

Pranz – sandvis cu piept de pui la grill si legume - iata si alte idei de sandvisuri doar dintr-un ingredient - castravetii
 
 

Ziua 18

 

Pranz – paste vegetariene cu legume si verdeata
 

Ziua 19

 

Pranz – supa de broccoli, conopida si morcovi
 
 

Ziua 20

 

Pranz – tofu cu sos de tomate si verdeturi
 

Ziua 21

 

Pranz – 250 grame de peste Tilapia cu cuscus iute si ardei gras
 
 

Ziua 22

 

Pranz – 150 grame de carne de vita la grill cu bulgur fiert si verdeturi
 

Ziua 23

 

Pranz – paste cu dovlecei si rosii cherry
 
 

Ziua 24

 

Pranz – piept de curcan sau pui la grill cu mere si sfecla rosie fiarta
 

Ziua 25

 

Pranz – pizza vegetariana cu broccoli, piept de pui si mozzarela
 
 
 

Ziua 26

 

Pranz – tofu prajit cu verdeturi
 

Ziua 27

 

Pranz – somon cu sos de usturoi si verdeturi
 
 

Ziua 28

 

Pranz – supa crema din mazare si oua fierte (dupa ce fierb se pun in blender)
 

Ziua 29

 

Pranz – ardei gras la grill umplut cu brocolli, rucola si mozzarela
 
 

Ziua 30

 

Pranz – piept de pui la grill cu sos de menta si rucola
 

 

Tags:
slabire uimitoare
meniu slabire
meniu la pranz
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare