Mancaruri practice si dietetice pe care le poti lua la locul de munca - nu se varsa si nu scot miros

Nu mai poti folosi ca scuza faptul ca ai sarit peste micul dejun sau toate mesele principale din cauza programului incarcat la locul de munca si timpului scurt dimineata. Ar fi o minune sa auzim despre cineva ca dispune de prea mult timp in ziua de astazi. Traim intr-o societate in continua miscare si trebuie sa ne adaptam la orice schimbare. Chiar daca activitatile si responsabilitatile zilnice nu pot necesita amanare asta nu inseamna ca este cazul sa uitam de propria persoana. 
 
Realitatea este ca procesul de slabire a devenit destul de greu in ziua de astazi, dar cu putina organizare putem face tot ce ne dorim. Nu spune nimeni ca trebuie sa gateasca cineva pentru noi sau ca ne trebuie un buget mare ca sa mancam doar la restaurant in micile pauze pe care ni le luam la locul de munca. Este de ajuns sa te aprovizionezi mereu cu ingrediente sanatoase, slab calorice si consistente si sa-ti stabilesti meniul cu o seara inainte. 
 
Multora poate li se va parea o prostie sau o pierdere de timp sa-ti iei pachetel la locul de munca, dar nu este deloc asa daca stii exact ce mancaruri sa pregatesti. Vei avea multe avantaje fata de colegii tai si anume ca nu vei cheltui aiurea bani la restaurante, vei manca doar ce doresti si  ai posibilitatea  sa-ti controlezi numarul de calorii.
 
Mai exista un aspect de care multi se tem si anume ca poate mancarea curge sau incepe sa scoata miros pregnant, iar asta ii va deranja colegi. Ei bine, exista niste trucuri simple pe care le poti pune in practica. Iata ce alegeri poti face:
 
1.Rulouri mexicane cu legume si verdeturi
 
Iti poti pregati cate doresti si iti vor tine de foame o zi intreaga. Ai nevoie doar de cateva pite pe care le gasesti de cumparat direct in magazine si supermarketuri la preturi destul de accesibile si sunt in numar mare in pachet. In interiorul pitei poti pune ingrediente precum:
 
  • Ciuperci champignon taiate bucati (pot fi la conserva, fierte sau la grill)
  • Guacamole sau pasta de la un avocado copt cu seminte de susan
  • Frunze de salata si alte verdeturi
  • Ardei gras
  • Sos de bulion
  • Rosii cherry
  • Castraveti cruzi
  • Seminte de chia
  • 2-3 linguri de linte fiarta, fasole rosie sau neagra fiarta, hrisca sau seminte de quinoa
  • Sos light salsa caliente
  • Putin parmezan
  • Cateva felii de bacon sau sunca slaba de pasare sau chiar creveti la grill
 
Legumele pot fi gatite la grill ca sa nu curga in pachet daca vrei o siguranta mai mare. La final ruleaza perfect pitele si lasa-le cateva secunde la rumenit in cuptor.
 
 
 
2.Batoane proteice din seminte si fulgi de ovaz
 
Ai nevoie de seminte sau cereale pe care sa le hidratezi jumatate de ora in apa rece, apoi sa le faramitezi la blender. Pasul urmator este sa pui pasta intr-o tava pe care sa o lasi la cuptor sau la intarit in frigider. Poti alege seminte de quinoa, hrisca, cuscus, naut, etc. Poti adauga si bucati de fructe sau stafide in blender.
 
 
3.Piftele din legume
 
Poti alege cartofi dulci, legume asortate, dovlecei sau naut. O reteta minunata ar fi falafelul care se prepara din naut. Orice ai alege se taie marunt si se adauga in blender, se formeaza mingiute mici sau mari si se gatesc la cuptorul de aragaz. Se servesc cu salate de cruditati sau sosuri light.
 
 
4.Tartine inedite
 
Nu ne gandim la felii de paine unse cu diverse creme, pentru ca nu le putem lua cu noi. Poti incerca omleta in paine. Scobesti feliile de paine cat sa ramana marginile, amesteca ouale spuma cu legume tocate si torni compozitia in painea decupata. Se prajesc 2-3 minute pe o parte si cealalta.
 
 
5.Nuggets din piept de pasare
 
Ai nevoie de piept de pasare fiert, apoi faramitat cu furculita si amestecat cu galbenus de ou. Formeaza dreptunghiuri pe care le dai prin ou si fulgi de porumb faramitati si se lasa la cuptor 20 de minute. Iii poti folosi la sandvisuri, quesadillas sau diverse salate cu cruditati.
 
 
6.Peste file fara spini gatit la grill cu legume la grill
 
Alege somon, fructe de mare, tilapia sau pangasius, iar la legume alege ce doresti.
 
 
7.Frigaruie din legume si piept de pasare taiat cuburi
 
 
Se prepara la cuptor sau grill.
 

 

Tags:
mancaruri dietetice
mancaruri practice
mancaruri la locul de munca
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare