Meniu de 14 zile pentru a slabi 7-8 kg

Diete clasice 09.03.2018 dietetik
Iata o dieta usoara, care nu te solicita prea mult la prepararea meniurilor zilnice. Nu este atat de restrictiva, asa ca ai voie sa consumi chiar si carne, dar numai in combinatii sanatoase. Cu aceasta dieta poti slabi pana la 8 kilograme in cele 14 zile in functie de organism, dar si de stilul de viata. Conteaza foarte mult sa nu duci o viata sedentara. Un alt plus al dietei de 14 zile este ca nu-ti lezeaza organismul in nici un fel, deci poti apela la ea oricand ai nevoie. Trebuie sa ne pregatim din timp cu procesul de slabire ca sa avem o silueta frumoasa la vara, dar si sa ne simtim bine in propria piele.
 
Nu te gandi ca vei manca zilnic acelasi fel de mancare. Nu doar ca ar fi plictisitor, dar nu este bine nici pentru sanatate. Ne-am priva organismul de nutrientii necesari. Un regim alimentar sanatos trebuie sa fie cat mai variat si mai hranitor. Poti consuma legume, fructe, verdeturi, seminte, fructe oleaginoase (nuci, migdale, fistic, acaju, etc) si carne slaba (peste, pasare, fructe de mare). Prepararea alimentelor este si ea importanta. Legumele nu se fierb la abur mai mult de 3 minute, iar carnea trebuie gatita doar la grill, cuptor sau sa fie fiarta.
 
Meniul este unul variat, dar micul dejun este cam la fel in fiecare zi din cele 14 si anume:
 
  • 1 cana de ananas neindulcit sau o jumatate de grapefruit mare sau o felie de pepene la alegere
  • Poti bea chiar si cafea, dar sa fie indulcita doar cu indulcitor natural (stevie, sirop de artar, etc)
  • Poti consuma si ceai de slabit natural (ceai rosu, verde, negru, etc)
 

Ziua 1

 

Pranz – 250 de grame de carne de pasare fiarta, la grill sau cuptor cu rosii inabusite
Cina – 250 grame de peste sau fructe de mare cu legume fierte sau crude cu verdeturi
Desert – un grapefruit
 
 
 

Ziua 2

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Pranz – 1 salata de fructe, dar fara frisca (ananas, papaya, rodie, pepene, kiwi, citrice, fructe de padure, etc)
Cina – carne slaba la alegere (peste sau pasare) la grill cu o salata de cruditati (castraveti, telina, rosii, spanac si varza de Bruxelles)
 

Ziua 3

 

Pranz – o salata de ton cu legume si verdeturi la alegere si un grapefruit
Cina – 250 grame de peste la cuptor sau grill cu o salata de cruditati (poti alege somon, tilapia, pangasius, etc)
 
 

Ziua 4

 

Pranz – 2 oua fierte cu 3 linguri de branza de vaci si rosii inabusite cu baby spanac 
Cina – piept de pui la grill cu spanac inabusit si fasole fiarta si un grapefruit ca desert
 
 

Ziua 5

 

Pranz – 2 felii de branza feta cu o salata de baby spanac si rosii cherry si un grapefruit ca desert
Cina – peste cu salata de cruditati sau legume fierte
 

Ziua 6

 

Pranz – o salata mare de fructe, care ar trebui sa fie mai mult decat suficienta
Cina – piept de pui cu salata de cruditati sau legume fierte si un grapefruit ca desert
 
 

Ziua 7

 

Pranz – piept de pui la grill sau fiert cu legume fierte (conopida, broccoli, morcovi, varza, rosii cherry)
Cina – carne slaba la alegere fiarta, la grill sau cuptor cu legume gatite dupa bunul plac si un grapefruit ca desert
 
In zilele 8 si 14 se reia meniul anterior, dar ai grija sa eviti deserturile nesanatoase, alcoolul, sucurile carbogazoase, produsele de patiserie, prajelile, grasimile, mezelurile si tot ce stii ca este nesanatos. Poti relua dieta cam dupa 3 saptamani daca vei mai avea nevoie sa slabesti.
 
De asemenea, in timpul acestei diete ai voie sa consumi maxim o felie de paine la fiecare masa, dar sa nu fie paine alba, ci integrala. Pe piata exista diverse tipuri de paine sanatoasa, dar iti poti prepara si acasa paine din maia sau din tarate de ovaz. Se prepara usor si rezista pana la o luna in frigider, deci este mult mai practic.
 

Nu uita de miscare!

 

Miscarea este importanta oricand si nu doar pe timpul unei diete. Cat de eficienta ar fi o dieta tot este necesar sa nu fii sedentar. Ai grija sa faci miscare zilnic cate 30 de minute. Plimba-te prin parc sau alege o activitate care iti place cum ar fi inotul. Mai poti face si exercitii simple de slabit acasa, care pot fi facute la orice varsta.
 

 

Tags:
meniu
kilograme
meniu pentru a slabi
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare