Meniu inedit de 2 zile bazat pe consumul de avocado - adio burta si surplus de kg

Stii deja ca fructul de avocado este printre cele mai indicate in orice dieta, dar te-ai gandit vreodata ca il poti include la orice masa principala ca sa slabesti frumos? Contine acizi grasi sanatosi Omega-3 si Omega-6 la fel ca si uleiul de masline si pestele doar ca se consuma mult mai usor. Chiar nu trebuie sa petreci ore in sir in bucatarie. Avocado este cunoscut ca fiind cel mai bun arzator de grasime abdominala si aduce organismului toti nutrientii necesari. 
 
Inainte de toate trebuie sa stii ca are ceva mai multe calorii decat multe alte legume si fructe, dar tine cont ca sunt calorii sanatoase. Organismul are numai de castigat daca il incluzi in meniuri. O cura de avocado poate dura atat cat simti nevoia. Noi ne-am gandit ca un meniu de 2 zile iti poate arata cat de versatil este. Iata cum arata meniul:
 

Prima zi

 
Micul dejun – 1-2 avocado umpluti (sa fie medii) cu legume crude taiate marunt, dar si verdeturi daca vrei varianta cea mai rapida, iar daca vrei ceva mai consistent mai adauga 10-15 minute la preparare si pune-l la cuptor;  avocado se taie in jumatate si se scoate samburele, iar in interior pune ce vrei tu atata timp cat este sanatos; poti pune rosii, castraveti, frunze de salata, ridiche, seminte de quinoa, cuscus, hrisca, patrunjel tocat, oua gatite ochi si poti decora cu ierburi aromatice si putin parmezan daca alegi varianta calda la cuptor; nu uita sa consumi si un smoothie de slabit la alegere
 
Gustare pana la pranz – 1-2 tartine din crema de avocado sau guacamole, ornate cu rosii taiate cuburi, putina branza de vaci, patrunjel tocat si seminte de susan
 
Pranz – supa rece de avocado, perfecta pentru sezonul cald, dar merge si in restul anotimpurilor; ai nevoie de 2 avocado medii fara samburi, taiati cuburi, Jumatate de cana de iaurt grecesc cu putine grasimi, 1 cana de apa, patrunjel tocat si 1 ceapa rosie taiata julien; trebuie sa obtii o pasta usor cremoasa; la final iti dai textura dorita cu apa si consumi cu crutoane, seminte sau nuci macinate
 
 
 
Gustare pana la cina – 2 rulouri din castravete umplute cu crema de avocado si ornate cu cuburi de rosii si marar tocat; castravetii se taie in lung  foarte subtire, se ung cu crema de avocado, se ruleaza si la final se orneaza cu verdeturi
 
Cina – salata mexicana cu avocado si mix de legume; daca iti plac aromele picante sigur te va da pe spate aceasta salata inedita; in cazul in care nu-ti place prea picat foloseste putine condimente sau deloc; ai nevoie de 1 avocado mediu taiat cuburi, iar legumele alese tot cuburi (rosii crude, rosii galbene, 2-3 linguri de fasole neagra fiarta, 3-4 linguri de porumb fiert sau la conserva, 1 ceapa rosie taiata julien, castraveti taiati cuburi, ridiche, 2 linguri de ulei de masline extravirgin, 1 lingura de otet balsamic, fulgi de chili, condiment curry, sare si piper dupa gust; orneaza cu patrunjel tocat
 
 

Ziua 2

 
Micul dejun – smoothie la bol din avocado, cereale integrale, seminte si alte fructe; este un smoothie la bol, dar mai consistent la care vei folosi 1 avocado mediu taiat bucati si pus la blender impreuna cu jumatate de cana de iaurt grecesc cu putine grasimi si zeama de la o lamaie; crema obtinuta se pune intr-un bol unde se presara fara sa amesteci cativa fulgi de ovaz, seminte de chia, seminte de dovleac si alte fructe la alegere
 
 
Gustare pana la pranz – budinca din avocado si seminte de chia; ai nevoie de un avocado mediu, 2-3 linguri de seminte de chia, jumatate de grapefruit, 1 kiwi si 1-2 linguri de spirulina, optional; trebuie sa obtii o pasta groasa la blender
 
Pranz – 1 bucata de peste pangasius gatit la grill sau la cuptor pe care la final sa-l ungi cu pasta de avocado si sa-l ornezi cu patrunjel tocat, rosii crude si seminte de susan sau mac
 
 
Gustare pana la cina – 1 avocado feliat si condimentat cu sare si fulgi de chili sau curry
 
Cina – frigarui din avocado si mix de legume; se prepara la grill si vei folosi 1 avocado mediu taiat cuburi potrivit de mari, rosii, dovlecei, vinete, ciuperci champignon si ceapa galbena; se serveste cu sos salsa caliente
 
 
Poti consuma cafea fara probleme dimineata sau ceai verde.
 
 

 

Tags:
avocado
meniu inedit bazat pe avocado
surplus de kilograme
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare