Meniu variat de slabit pentru 1 saptamana jumatate - rezultate uimitoare

Iata ca anul 2018 a venit cu surprize. O noua dieta a fost desemnata cea mai sanatoasa de incercat in acest an. Dieta nu se tine mai mult de o saptamana jumatate sau 13 zile, timp in care poti slabi garantat pana la 8-10 kilograme in functie de organism, conditia fizica si stilul de viata. Desigur, conteaza foarte mult si sa fii o persoana activa, daca doresti rezultate cat mai bune si nici macar nu este necesar sa-ti faci abonament la sala de fitness. Este de ajuns sa urci scarile zilnic, sa te plimbi macar 30 de minute sau sa desfasori o activitate care sa-ti faca placere cum ar fi inotul. Meniul este unul variat si se bazeaza foarte putin pe carbohidrati, deci propune o slabire sanatoasa. Dieta anului 2018 se numeste “Nasa”. Nu stiu daca vei fi surprins sau nu, dar meniul se aseamana foarte mult cu alimentatia astronautilor, iar de aici si denumirea inedita.
 

Meniu de 13 zile

 

Ziua 1

 

Micul dejun – cafea sau ceai negru cu o lingura de indulcitor natural
 
Pranz – 2 oua fierte tari si 250 de grame de spanac gatit la abur cu o rosie medie
 
Cina – 100 grame de carne de vita la grill cu salata de verdeturi si zeama de lamaie (poti pune 1-2 linguri de ulei de masline si otet balsamic)
 
 

Ziua 2

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Micul dejun – la fel

Pranz – 150 grame de sunca slaba in grasimi si 1 iaurt grecesc fara grasimi

Cina – 100 grame de carne de vita la grill cu 1 salata de patrunjel cu zeama de lamaie si 1 fruct la alegere (avocado, citrice, ananas, kiwi, papaya, mango, rodie)
 

Ziua 3

 

Micul dejun – 1 cafea sau ceai negru cu indulcitor natural cu 1 felie de paine prajita
 
Pranz – 2 oua fierte tari, 1 felie de sunca slaba cu spanac fiert si 1 rosie medie
 
Cina – supa de rosii, 1 salata de telina si 1 fruct la alegere
 
 

 

Ziua 4

Micul dejun – la fel ca la ziua 3
 
Pranz – 1 smoothie de slabit sau un mar si 1 iaurt grecesc fara grasimi
 
Cina – 1 ou fiert tare si o salata de morcovi rasi cu 2-3 linguri de branza de vaci
 
 

Ziua 5

 

Micul dejun – apa calda cu zeama de lamaie
 
Pranz – 150 grame de somon la grill sau cuptor cu zeama de lamaie si verdeata
 
Cina – 100 grame de carne de vita la grill cu o salata de telina si verdeturi
 
 

Ziua 6

Micul dejun – cafea sau ceai negru cu 1 lingura de indulcitor natural si 1 felie de paine prajita
 
Pranz – 1 ou fiert tare si 1 morcov ras
 
Cina – 150 grame de piept de pui la grill, cuptor sau fiert cu salata de verdeturi cu zeama de lamaie
 

Ziua 7

 

Micul dejun – cafea sau ceai negru fara zahar de data aceasta
 
Pranz – 1 smoothie
 
Cina – 200 grame carne de miel la grill cu verdeturi si 1 mar
 

Ziua 8

 

Micul dejun – cafea sau ceai negru cu 1 lingura de indulcitor natural
 
Pranz – 2 oua fierte cu 200 grame de spanac fiert si 1 rosie medie
 
Cina – 200 grame de carne de vita la grill cu o salata de verdeturi si zeama de lamaie
 
 

Ziua 9

 

Micul dejun – la fel ca la ziua 8
 
Pranz – 1 felie de sunca slaba si 1 iaurt grecesc fara grasimi
 
Cina – 200 grame de carne de vita la grill si o salata de verdeturi cu zeama de lamaie
 

Ziua 10

 

Micul dejun – cafea sau ceai negru cu 1 lingura de indulcitor natural si 1 felie de paine prajita
 
Pranz – 1 felie de sunca slaba cu 2 oua fierte tari si salata de verdeturi cu zeama de lamaie
 
Cina – supa de rosii, 1 salata de telina si un fruct la alegere
 

Ziua 11

 

Micul dejun – la fel ca la ziua 10
 
Pranz – 1 smoothie sau un mar si un iaurt grecesc fara grasimi
 
Cina – 1 ou fiert tare, 2-3 linguri de branza de vaci si 1 morcov mare ras
 

Ziua 12

 

Micul dejun – 1 morcov mare ras cu zeama de lamaie
 
Pranz – 200 grame de somon fiert, la grill sau la cuptor cu lamaie si salata de verdeturi (spanac, leorda, rubarba, sparanghel, frunze de salata, etc)
 
Cina – 200 grame de carne de vita la grill cu salata de telina si verdeturi cu zeama de lamaie
 
 

Ziua 13

 

Micul dejun – la fel ca la ziua 11
 
Pranz – 2 oua fierte tari si un morcov mare ras cu zeama de lamaie
 
Cina – 250 grame de piept de pui la grill, fiert sau la cuptor cu salata de verdeturi cu zeama de lamaie
 

 

Tags:
meniu variat
meniu de slabit
meniu pentru 1 saptamana jumatate
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare