Mingea de exercitii iti repara spatele

Fitness 21.06.2010 Ramona Bunescu

Asadar, iata ce poti face sa iti intaresti “salele”, cum le spune lumea prin partile de unde vin eu.  

Target: intarirea partii inferioare a spatelui 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Echipament: minge de fitness, BOSU 

Muschi folositi: muschi spatelui 

Face parte din: exercitii pentru trunchi, exercitii pe minge 

Aseaza-te pe burta pe minge, pune mainile la nivelul urechilor, coatele trebue sa fie pozitionate spre exterior (pozitia “ma predau” e destul de sugestiva). Mare grija la picioare, trebuie sa le spijini de ceva, fie de un zid, fie de un BOSU.  

Intinde-ti trunchiul, ridicandu-l de pe mingea de fitness in asa fel incat gatul, capul, spatele si picioarele sa formeze o linie dreapta. Mentine pozitia 5-10 secunde apoi revino la pozitia initiala. Repeta. 


Tags:
minge de exercitii
dureri de spate
mamici
bosu
muschii spatelui
fitness
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare