Minus 1 kg pe zi cu exercitii bine alese

Fitness 21.02.2019 dietetik
Sa dai jos un kilogram pe zi nu este imposibil cu exercitiile potrivite si un regim alimentar pe masura. Multi insa nu stiu sa-si aleaga exercitiile, asadar se intampla mereu sa aleaga fix exercitiile pentru sculptarea corpului care in mod normal se recomanda dupa ce scapi de surplusul de kilograme. In cadrul acestui articol vei merge direct la tinta si vei obtine in sfarsit rezultatele pe care le astepti in ceea ce priveste silueta. Trebuie sa mentionam insa ca doar daca ai un stil de viata sanatos din toate punctele de vedere poti slabi atat de mult si desigur, conteaza si conditia fizica. Merita sa incerci ca sa stii ce exercitii se potrivesc organismului tau! Pana la urma fiecare organism este unic.
 
Cum facem cu lipsa timpului sau a banilor? Nu spune nimeni ca ar fi impedimente. Miscarea se poate face oricand si oriunde doar cu greutatea propriului corp. In comfortul propriei case iti poti gasi timp 20-30 de minute pe zi pentru cateva exercitii cardio. De ce nu mai putin? Ei bine, asta pentru ca este vorba de exercitii menite sa arda multe calorii si nu doar care sa aduca o anumita forma a corpului. 
 
Iti prezentam asadar niste exercitii care se potrivesc oricui, indiferent de sex, dar ai grija sa nu le faci daca ai probleme cu inima sau cu spatele penturu ca te poti accidenta, mai ales daca te apropii de varsta de 50 de ani. Propunem urmatoarele:
 
1.Sarituri sau Jumping Jacks
 
Se executa stand in picioare cu picioarele departate si bratele in sus si departate. Atunci cand executi o saritura se apropie si se departeaza membrele inferioare si superioare. Sa stii ca este un exercitiu destul de distractiv si te ajuta sa arzi cate o calorie pe minut. Te sfatuim sa incepi in prima saptamana cu 10 minute de Jumping Jacks pe ceas. Nu uita insa ca ai nevoie de niste adidasi comfortabili pentru o executie cat mai buna.
 
In cazul in care iti doresti o intensitate si mai mare poti combina acest exercitiu cu cate o genuflexiune, dar in loc sa revii la pozitia initiala pur si simplu sari. Conditie fizica cat de cat buna se cere!
 
 
2.Cataratorul pe munte sau Mountain Climber
 
Pe cat suna de amuzant acest exercitiu pe atat este de eficient si nu este o persoana care sa nu-l poata pune in practica. Se poate ca la inceput sa obosesti daca ai fost sedentar si asta pentru ca se executa sprijinindu-te in maini, dar vei observa ca dupa cateva zile apare obisnuinta. Se executa stand in maini si pe varfurile picioarelor, dar genunchii sa fie ridicati cate unul pe rand in lateral. Se executa 2-3 minute. Alte exercitii pentru picioare care topesc caloriile aici!
 
 
3.Flotari in genunchi
 
Este vorba de flotari care se executa mai usor, iar acest lucru permite o mai buna rezistenta si implicit arderea caloriilor. Te asezi in pozitie de flotare, doar ca in loc sa stai sprijinit pe varfuri vei sta pe genunchi si cu picioarele incrucisate exact ca in poza. Sunt necesare 20 de repetari.
 
 
4.Exercitiu aplecat
 
Sigur iti aduci aminte de acest exercitiu din copilarie. Se sta in picioare, dar aplecat, bratele in jos, dar se executa aplecandu-te cu bratele cand pe un picior cand pe altul. Sunt necesare 20 de repetari executate in mod rapid.
 
 
5.Genuflexiunea tip sumo si balansata
 
Am lasat ce este mai bun si mai eficient pentru final! Nu subestima niciodata beneficiile genuflexiunilor, mai ales cand vine vorba de cele doua tipuri combinate. Pozitia de sumo o cunoaste toata lumea, iar sprijinul se face pe varfuri si nu pe calcaie de aceasta data. Fundul trebuie sa fie lasat cand mai pe spate, iar picioarele cat poti tu de departate sa le lasi. Se mentine pozitia ca la plank doar ca leganandu-te. Sunt necesare 15 repetari, dar sunt suficiente cat sa-ti puna in miscare tot corpul.
 
 
Poate nu realizezi acum importanta exercitiilor cardio, dar ele te energizeaza la orice ora din zi si activeaza rata metabolica si organele interne. Caloriile sunt arse foarte repede atat in timpul executarii cat si atunci cand esti in repaus, dar ai grija sa executi zilnic exercitiile propuse pentru rezultate, fiind vorba cam de o luna jumatate. Apoi poti rari la 3-4 ori pe saptamana.
 
 
 

 

Tags:
exercitii
exercitii bine alese
minus 1 kilogram
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
2 Comentarii
  • Danciu
    1. Danciu 25.02.2019 11:36

    Slabirea se poate realiza daca se fac exercitii in fiecare zi. Exercitiile facute corect reprezinta cheia spre o slabire sanatoasa si eficienta.

  • Diana
    2. Diana 23.04.2019 13:18

    Un produs interesant pentru slabit este si thermacuts , un supliment din plante!

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare