Minus 1 kg pe zi pana la Pasti

Stil culinar 22.04.2019 dietetik
In cazul in care nu vrei sa te trezesti cu multe kilograme in plus dupa ce trece Pastele, poti lua in calcul o slabire sanatoasa, usoara si fara efort inainte de sosirea sarbatorii. Poate te intrebi acum ce rost are avand in vedere ca de sarbatori mancam tot felul de bucate care ingrasa si oricum va trebui sa tii o cura de slabire dupa ce trec sarbatorile. Ei bine, daca scapi de 3-4 kilograme pana la Pasti si asta fara infometare, in timpul sarbatorii vei putea consuma ce vrei tu fara sa te ingrasi, iar daca pui totusi 1-2 kilograme, nici macar nu se vor observa si va fi mult mai usor sa scapi de ele la finalul sarbatorilor. Este un truc despre care nu multi stiu, iar acum ai sansa de a-l pune in aplicare ca sa ai o silueta de vis si dupa Pasti. Nu exista o dieta propriu-zisa in acest sens, ci propunem mai degraba un stil de viata sanatos, profitand de alimentele pe care la pune la dispozitie primavara.
 
Poate pare prea mult sa scapi de aproximativ 1 kilogram pe zi, dar nu este daca te gandesti ca vei elimina pe langa grasime si retentia de apa, rezidurile si toxinele din corp. Si aspectul celulitei se va ameliora considerabil si vei fi vizibil mult mai energic. Este important sa nu-ti dai peste cap digestia inainte de sarbatori, pentru ca atunci vei fi tentat sa consumi multe mancaruri consistente care iti pot da batai de cap.
 
Nu vei simti zilele urmatoare ca pe un proces de slabire. Poti manca ce-ti pace, atata timp cat este cu putine calorii, iar alimentele sunt combinate corect. De exemplu, nu se combina branza cu muraturile sau carnea afumata cu branza, cascaval sau cartofi prajiti cu sosuri grase si carne si nici orez cu carne. Fie ca postesti inca sau nu, iata cum poti slabi pana la Pasti:
 
1.Daca nu postesti, poti consuma la pranz o palma de carne slaba gatita la grill, fiarta sau gatita la cuptor cu o portie enorma de salata verde sau de varza. Daca nu postesti, poti consuma salate cu verdeturi si seminte de cuscus, quinoa, linte, fasole rosie sau neagra, proumb la conserva, ciuperci gatite in casa sau la conserva, naut, etc.
 
 
2.La cina consuma salate cat mai simple, deci sa aiba cat mai putine ingrediente. Evita maslinele sarate, cascavalul, branza sarata, mezelurile, alimentele murate sau afumate.
 
3.La micul dejun te poti rasfata cu diverse tipuri de porridge din fulgi de ovaz si suc de legume, verdeturi si fructe. Poti consuma si humusuri cu felii de legume in loc de paine.
 
 
 
4.La pranz mai poti consuma salata orientala fara maioneza, ciuperci champignon sotate cu ardei gras, mancarica de spanac, dovlecei sau vinete umplute cu legume crude sau gatite la cuptor; poti incerca sa umple cu legume si seminte si alte legume precum castraveti, rosii, ardei gras rosu, ciuperci cu palarii mari si chiar fructe precum avocado.
 
5.Consuma iaurt cu fructe si seminte, dar pregatit in casa. Adauga seminte de floarea-soarelui, seminte de in macinate, seminte de chia sau susan.
 
 
6.Consuma mult bors de zarzavaturi si sfecla rosie. Adauga urzici, loboda, leurda si leustean.
 
7.Adauga la salate multa loboda, leurda, leustean, patrunjel, marar, frunze de salata si ierburi aromatice
 
 
8.Inlocuieste otetul cu zeama de lamaie la salate.
 
9.Consuma cam 4-5 boluri de salata simpla in fiecare zi. Salata te curata de toxine, grasimi, ajuta digestia si accelereaza metabolismul. Poti face la fel si in timpul sarbatorilor pascale. Vezi aici salate din care mananci cat vrei!
 
10.Alearga zilnic pe loc cam 30 de secunde si fa 25 de genuflexiuni sumo.
 
 
11.Abuzeaza de frunze verzi, castraveti, ridichi roz, varza alba sau rosie, rosii si ciuperci.
 
Secretul acestei slabiri este sa consumi 80% mancare cruda si proaspata in fiecare zi. Profita din plin de nutrientii pretiosi pe care ii aduce primavara prin alimentele ei. Mancarea vie te energizeaza imediat, favorizand accelerarea metabolismului. Practic, poti slabi mancand tot ceea ce-ti doresti si te asiguri ca daca te ingrasi cateva kilograme de Pasti, le vei da usor si repede jos inapoi. Daca respecti acesti pasi, iti vei asigura un metabolism alert si pe timpul Pastelui si nu te vei abtine de la bunatati.
 

 

Tags:
minus 1 kilogram
Pasti
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare