Minus 10-15 kg intr-o luna cu 6 exercitii simple - arzi calorii instant

Fitness 27.09.2018 dietetik
Se confunda deseori exercitiile pentru definirea corpului cu cele care ajuta la slabit si se intampla ca rezultatele sa nu multumeasca intotdeauna. Nu degeaba specialistii recomanda sa ne facem un program peronalizat de antrenamente in care sa le includem pe amandoua. Intai slabire, apoi definire pentru fiecare zona a corpului. Asa te asiguri ca nu vei mai avea niciun pic de grasime coporala, iar caloriile din mancare nu se vor mai acumula atat de usor. Ne-am gandit sa-ti usuram munca si sa-ti prezentam un antrenament bine pus la punct cu exercitii care te ajuta strict sa arzi calorii intr-un timp scurt. Singura conditie pentru a avea rezultate sigure este sa le faci zilnic timp de o luna, dupa care le poti face de 2-3 ori pe saptamana pentru mentinere. 
 
Trebuie sa stii ca exercitiile pentru arderea caloriilor pot fi destul de distractive, dar te vor face sa transpiri bine. Asta pentru ca iti pun in miscare intreg corpul si nu ai timp sa  iei pauze prea lungi. Astfel de exercitii poarta numele de exercitii cardio si sunt cele mai eficiente in procesul de slabire. Daca te astepti sa slabesti repede fara ele, vei constata ca astepti degeaba rezultatele. Desigur, conteaza sa reduci si aportul de calorii pentru ca si alimentatia conteaza in proportie de 70%. Iata ce exercitii iti propunem:
 
1.Sarituri cu picioarele departate
 
Se executa stand in picioare, dar trebuie sa-ti misti in permanenta picioarele si bratele in laterale, sus-jos. De asemenea, exercitiul se bazeaza pe sarituri. Ideal este sa executi acest exercitiu timp de 60 de secunde, apoi poti creste treptat la 2-3 minute. Se poate spune ca este un exercitiu al copilariei.
 
 
 
 
2.Alergare pe loc 
 
Nu ai nevoie de banda de alergat sau bicicleta si nu este cazul nici sa mergi in parc. Gaseste prin casa un coltisor in care sa te desfasori si alearga pe loc cu bratele pe langa corp si genunchii la piept. Ca sa-ti fie mai usor poti tine palmele la fese ca sa-ti faci avant la picioare. Se executa 1-2 minute si poti creste treptat cate 1-2 minute.
 
 
3.Genuflexiune + saritura
 
Este un exercitiu combinat, motiv pentru care este deosebit de eficient. Adu-ti aminte de clasicele genuflexiuni din copilarie de la orele de sport! Se executa stand cu picioarele usor departate, bratele in fata ca sa-ti mentii pozitia mai usor, iar fundul se lasa cat poti de jos si spre spate ca sa aiba efect cat mai mare. Se revine la pozitia initiala prin saritura si se repeta. Sunt necesare 25 de repetari a cate 2 seturi si se ia pauza 10 secunde intre ele. In timp poti mari cu cate 10 repetari. Avantajul acestui exerciitu este ca iti va lucra bratele, fesele, picioarele si arzi calorii per total.
 
 
4.Genuflexiune balansata in laterale
 
Se poate spune ca acest exercitiu inlocuieste perfect fandarile. Nu se fac geuflexiuni prorpiu-zise ca in exerciitul anterior, ci se mentine pe toata durata pozitia de extensie in jos a genuflexiunii cu fundul in spate. Bratele sa fie impreunate la piept ca sa controlezi bine miscarile, iar secretul este sa te balansezi 2-3 pasi in stanga, 2-3 pasi in dreapta si tot asa. Se executa timp de 1 minut cu pauze de 10 secunde cand nu mai poti.
 
 
5.Aplecari laterale
 
Un alt exercitiu care ne aduce aminte de copilarie.Se executa stand in picioare cu bratele in sus si este important sa te apleci cat poti de tare pe fiecare parte in laterale. Un brat se tine in aer si unul sa atinga varful piciorului. Se executa 50 de secunde. Nu doar ca vei arde calorii, dar vei reusi sa-ti sculptezi si bratele si vei avea o talie subtire de viespe.
 
 
6.Exercitiu Tabata
 
Seamana cu flotarile clasice doar ca ai treaba cu picioarele. Te sprijini in brate pe toata durata exercitiului, iar genunchii se ridica in laterale stanga-dreapta. Sunt necesare 35 de repetari pe fiecare parte. Poti face pauze de 10 secunde daca simti nevoia. Ai grija sa stai pe varfuri mereu. Avantajul este ca vei lucra fesele, soldurile, coapsele, picioarele si vei scapa rapid de calorii.
 
 
Ai grija sa consumi foarte multa apa sau smoothieuri dupa aceste exercitii, pentru ca vei transpira mult si pierzi saruri din organism. Vei pierde maxim 20 de minute cu fiecare exercitiu, dar cand te vei obisnui iti va lua 15 minute.
 

 

Tags:
minus 10-15 kilograme
exercitii simple
arzi calorii
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare