Minus 6 kilograme pana la Craciun

Mai sunt doar cateva zile pana la Craciun, dar sunt suficiente cat sa scapi de cateva kilograme in plus, incat sa te poti mandri cu silueta dorita. In plus, oricine acumuleaza de sarbatori cateva kilograme, iar scapand de cateva kilograme mai devreme, cele nou depuse nu te vor afecta foarte tare si vei putea reveni usor dupa sarbatori la silueta initiala. Dupa o perioada lunga de post, se poate ca multe persoane sa fi acumulat kilograme in plus si asta din cauza dorintei de satietate. Nu mereu este consistenta mancarea care nu este de frupt, asa ca multi tind sa consume cam prea multa paine alba care ingrasa destul de mult. Iti vom dezvalui in cadrul acestui articol ce trebuie sa faci pas cu pas ca sa slabesti usor si fara probleme. Nu te gandi ca nu este timp sa slabesti! Daca stii cum sa combini alimentele te vei simti satul, nu vei avea probleme cu stomacul, vei avea si energie destula cat sa-ti desfasori activitatile zilnice si prin urmare nu vei simti ca esti la cura de slabire. In functie de organism poti slabi chiar si 6 kilograme, dar trebuie sa pui in practica sfaturile date in fiecare zi, de dimineata pana seara la culcare.
 
Nu propunem o slabire fortata care sa sensibilizeze organismul si sa te stoarca de energie si nu vei avea nici probleme de sanatate. Propunem doar o curatare a corpului de reziduri, toxine si cateva trucuri pentru a pregati stomacul pentru mancarurile grele ce vor fi consumate de sarbatori. In mod normal, in aceasta cura de slabire poti manca ce vrei tu, avand in vedere ca nu este un meniu pas cu pas, dar trebuie respectate anumite combinatii alimentare si anumite tehnici de pregatire si gatire a alimentelor. Iata cele mai bune sfaturi pentru o slabire sanatoasa si rapida:
 
1.Niciun pranz fara supa calda! Poti alege supe lichide fara carnati, sorici sau alte combinatii grase sau supe crema din orice tip de leguma. Pe timpul temperaturilor scazute ajuta foarte mult sa consumi ceva cald si hranitor pentru ca asa pui in miscare metabolismul.
 
 
2.Consuma fibre dimineata pe care le poti lua din tarate de ovaz, fulgi de ovaz, hrisca, lapte vegetal din migdale, cocos, soia sau seminte de in sau canepa si multe fructe, in afara de banane si ananas la conserva. Nu ezita sa decorezi mancarea cu 1-2 linguri de seminte de chia sau susan.
 
 
3.Poti consuma carne, dar sa fie macra si fara pic de grasime sau pielita si va trebui sa o gatesti la grill, cuptor sau sa o fierbi. O palma de carne este suficienta la o masa.
 
4.Nu consuma carne la fiecare masa sau in fiecare zi chiar. Este de ajuns sa o consumi cam de patru ori pe saptamana si atunci in combinatii alimentare sanatoase.
 
5.Nu recomandam sa se combine carnea cu alte alimente de origine animala precum branza, oua, lapte, peste marinat, etc.
 
 
6.Nu combina carnea cu leguminoase, amidonoase (cartofi), paste, orez alb, fasole. Recomandam doar legume precum cartofi dulci, mazare, spanac, rucola, varza, porumb, legume mexicane, broccoli, conopida, dovlecei sau zucchini, ardei gras, rosii, castraveti si alte legume de acest fel care pot fi crude sau gatite la aburi 2-3 minute, la grill sau cuptor.
 
7.Consuma salate de cruditati in fiecare zi, in orice moment pentru ca stimuleaza digestia, tractul intestinal si accelereaza metabolismul. Mai mult decat atat, salatele simple ca garnituri la mancare stopeaza acumularea grasimilor si caloriilor. Vezi aici moduri inedite de a consuma legumele si verdeturile!
 
 
8.Daca vrei o masa consistenta pe baza de salata, nu exagera cu cantitatea. Poti adauga o conserva de fasole rosie sau neagra, naut, porumb, natto, mazare, cuscus, quinoa, tofu afumat, usturoi, ciuperci champignon sau pleurotus, fasole alba.
 
9.O mancare pe baza de carne macra trebuie sa aiba langa o portie mare de salata simpla de cruditati sau o palma de legume gatite si o portie mica de salata tip garnitura. De exemplu, salata de varza si morcovi, data prin razatoare.
 
 
10.Consuma un pahar cu apa din ora in ora sau macar la 2 ore. Vei ajuta digestia si vei stimula metabolismul. Nu consuma apa imediat dupa mancare sau mai devreme de jumatate de ora inainte de a lua masa.
 
11.Poti manca si seara tarziu, dar sa fie vorba de o bruscheta sau o salata de cruditati simpla. Cina se ia in mod nromal pe la 6-7 seara, maxim.
 

 

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Tags:
Craciun
minus 6 kilograme
kilograme Craciun
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare