Ne ingrasam inca de dimineata - afla greselile comune

Experiente 28.11.2018 dietetik
Cine spune ca slabirea incepe de dimineata, mare dreptate are! Acest lucru se explica prin faptul ca ne dam de gol inca de dimineata cu obiceiurile nesanatoase pe care le avem cand vine vorba de micul dejun, rontaieli si alte tabieturi. Se mai spune si ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei cand intr-adevar, ne permitem sa consum cate putin din fiecare categorie alimentara sanatoasa si asta ca sa avem energie tot restul zilei. Mancand satios si sanatos pe timpul zilei, la cina nu vom mai fi tentati sa mancam mult si de proasta calitate. 
 
Multe persoane inca nu realizeaza ce greseli fac dimineata si asta penturuca sunt mereu pe fuga poate sau pur si simplu le-au intrat in reflex anumite obiceiuri. Fara sa vrem, dimineata putem transforma cel mai sanatos mic dejun intr-o bomba calorica fara sa vrem si asta pentru ca ne-am obisnuit sa nu acordam o importanta prea mare acestei mese.
 
Greselile matinale sunt atat de multe in cazul unor persoane incat nu este de mirare ca li se pare ca surplusul de kilograme parca apare peste noapte. Realitatea este ca grasimea nu apare niciodata peste noapte, ci dupa saptamani, poate luni intregi de obicieuri proaste. Ne-am gandit la acest articol tocmai sa-ti venim in ajutor si sa te indrumam cum pot fi ajustate cele mai proaste lucruri pe care le facem multi dimineata. Iata cele mai comune greseli care ne afecteaza silueta:
 
1.Din lipsa de timp sau lene consumi cafea pe stomacul gol. Este un obciei foarte nesanatos si asta pentru ca atrage aciditate la stomac si irita mucoasa stomacului. Multi aleg sa consume o cafea in loc de mic dejun, iar altii pur si simplu nu pot lua nici o gustare dimineata pentru ca nu si-au format de-a lungul anilor un obicei in acest sens.
 
 
2.Cine bea cafea are tendinta de a adauga prea mult zahar rafinat (este cel mai nesanatos tip de zahar) si este si mai grav daca adaugi frisca, lapte gras, siropuri si cine stie ce alte minuni. Cafeaua trebuie sa fie simpla si eventual cu un cub de zahar brun sau o lingura de indulcitor natural. 
 
 
3.Nu consumi un pahar cu apa calda cu zeama de lamaie imediat cum te trezesti sau macar in prima ora de dupa trezire. Nu este foarte grav, dar ar fi un obicei care ti-ar pune in miscare toate organele interne, stimulezi metabolismul si elimini mai usor toxinele acumulate peste noapte.
 
4.Consumi un fresh sau un smoothie mult prea simplu si nimic altceva. Nu-ti fa tine de foame asta ore intregi. Nu ar fi imposibil ca dupa 20 de minute sa ti se faca iar foame. Daca tot vrei un detox ca la carte, afla ca smoothieurile trebuie sa fie mai consistente. Asa le poti face mai satioase!
 
5.Consumi in fiecare dimineata acelasi mic dejun. Organismul se obisnuieste cu aceiasi nutrienti si alimente zilnic si nu va mai asimila nimic din ce mananci. Se recomanda diversitate alimentara in fiecare zi, la fiecare masa principala sau gustare.
 
6.Cine ia micul dejun consuma clasicele mancaruri care sunt cunoscute ca fiind nesanatoase si anume bacon prajit, carnati prajiti, omleta prea grasa si intr-o cantitate prea mare, iar daca mai este combinata si cu alte ingrediente pline de calorii este si mai grav pentru silueta si sanatate, cereale cu lapte ce pot contine zahar rafinat daca le alegem pe cele frumos colorate din magazin in locul celor simple si naturale 100%, ochiuri prea grase, dulciuri nesanatoase, rontaieli, produse de patiserie, sandvisuri cu prea multa paine si lista poate continua.
 
7.Unii aleg sa nu ia deloc micul dejun si eventual ajung sa manance prea mult dupa masa. Noi iti recomandam un brunch care sa tina loc atat de mic dejun cat si pranz daca stii ca esti foarte ocupat.
 
8.Consumi lapte gras si fiert de origine animala in combinatii nesanatoase.
 
 
9.Poate incluzi legumele si verdeturile la masa, dar ai tendinta sa adaugi multe ingrediente de umplutura care sunt nesanatoase precum sosuri grase, dressinguri grase, prea multa branza feta sau Mozarella sau prea multe oua.
 
10.Consumi prea multe tartine unse cu diverse creme. Ideal este sa ungi legumele cu cremele tartinabile ca sa eviti un consum prea mare de paine.
 
11.Bei ceai indulcit cu zahar rafinat.
 

 

Tags:
ne ingrasam dimineata
greseli comune dimineata
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare