Nimeni nu poate slabi fara aceste reguli simple

Motivatie 01.07.2019 dietetik
Alegerea dietei perfecte este o provocare pentru orice persoana care vrea sa scape de cateva kilograme in plus. Exista atatea diete la indemana mai mult sau mai putin complicate incat slabirea pare un proces extrem de greu si confuz. Nu oricine are cunostintele unui nutritionist incat sa stie exact cate calorii pe zi sa arda, cate sa consume si care sunt alimentele care ii fac bine la digestie. In realitate, slabirea nu este atat de grea precum pare daca tii cont de 8 reguli simple pe care oricine le poate pune in practica de dimineata pana seara. Vei constata ca poti slabi fara sa te infometezi si fara sa te chinui cu tot felul de diete si exercitii fizice complicate. Nu este vorba de un mit sau ceva de acest gen, ci aceste reguli chiar functioneaza pentru orice persoana indiferent de varsta sau conditia fizica. Desigur, daca exista probleme grave de sanatate, este necesar sa te consulti cu medicul cu privire la regulile de slabire. Noi credem ca se poate imbunatati viata fiecaruia daca pune in practica aceste lucruri simple si te ajuta sa te gandesti ca nu esti la cura de slabire, astfel presiunea nu va mai exista.
 
De ce crezi ca multe diete nu functioneaza pentru fiecare persoana la fel? Ei bine, pe langa faptul ca organismul difera de la o persoana la alta mai conteaza si stilul de viata. Fiecare iubeste anumite alimente, altele ii priesc mai mult sua mai putin, unele persoane sunt mult prea ocupate sa respecte pas cu pas meniul anumitor diete sie vident ca apar trisari in diete si rezultatele dorite se lasa mult asteptate. Iata care sunt regulile de ard pentru slabire fara effort si fara diete:
 
1.Cel mai important aspect este sa creezi in regimul alimentar un deficit caloric. Nu spune nimeni ca trebuie sa faci foamea, ci doar analizeaza cu atentie cat este de plina farfuria atunci cand mananci, ce alimente combini si incearca sa consumi in jumatate. Cu cat farfuria este mai mica cu atat este mai indicat pentru ca vei pacali creierul si te vei satura mai putin. 
 
 
 
2.Consuma proteine la o masa din zi sau maxim doua si ai grija sa fie atat proteina animala cat si vegetala. Poti consuma carne slaba ca pieptul de pui, pieptul de curcan, file de somon afumat, ton in apa, sunca slaba de pasare, fructe de mare, copanele mici de pui, ficatei de pasare, inima de pasare si tot felul de legume si verdeturi.
 
Cele mai bune proteine vegetale sunt fasolele rosii si negre, quinoa, ciupercile, tofu, branza halloumi, nautul, etc.
 
3.Nu consuma calorii de proasta calitate nici in stare solida, dar nici in stare lichida. Ne referim aici la sucurile carbogazoase care sunt pline de calorii si zaharuri, dar si alcoolul contine multe calorii si deshidrateaza tare.
 
4.Respecta cu strictete orele de somn. Este necesar sa dormi pana in 8-9 ore pe noapte. Multi nu realizeaza, dar somnul de proasta calitate sau lipsa lui te stoarce de energie, iti da peste cap apetitul culinar si favorizeaza aparitia a tot felul de dezechilibre in organism.
 
 
5.Fa exercitii fizice de 3 ori pe saptamana macar, chiar in confortul casei tale. Nu vei pierde decat 5-10 minute pe zi, lucrezi toate grupele musculare cu exercitii usoare si apar si rezultatele in maxim o luna. De asemenea, poti face miscare si in aer liber. Vezi aici 6 exercitii usoare pentru a lucra tot corpul!
 
6.Legumele si verdeturile crude sa existe la fiecare masa in cantitati mari. Nu contin multe calorii, asa ca poti consuma oricat pana iti potolesti foamea. In plus, stimulezi digestia si metabolismul.
 
7.Renunta la comoditati precum mersul cu masina sau cu liftul. Porneste-te mai devreme ca sa poti face miscare. In fond, orice tip de miscare conteaza in procesul de slabire.
 
8.Nu astepta rezultate peste noapte, pentru ca nici kilogramele nu s-au depus in acest mod. Este important sa fii persistent si sa ai rabdare. In mod normal, trebuie sa vezi rezultate cam in 2 saptamani, dar pune regulile in practica pana ajungi la greutatea dorita si apoi la mentinere.
 

 

Tags:
poate slabi
nu poate slabi
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Aboneaza-te la RSS
1 Comentarii
  • Dona
    1. Dona 05.08.2019 12:13

    Acumularea de kilograme poate avea si un substrat psihologic!

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare