Nu conteaza ce mananci, ci cat mananci

Secrete 05.04.2016
 

Un nou studiu publicat in American Journal of Clinical Nutrition demonstreaza ca este extrem de important pentru slabirea pe termen lung sa fim foarte atenti la cate calorii consumam.

Pierderea in greutate si mentinerea ei pe termen lung functioneaza dupa aceasta ecuatie: trebuie sa arzi mai multe calorii decat consumi.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 
In cadrul studiului, cerecetatorii au urmarit cateva sute de persoane supra ponderale care urmau fiecare una din cele patru combinatii de dieta: saraca in grasimi si bogata in carbohidrati; bogata in proteine si carbohidrati si saraca in grasimi; bogata in grasimi si saraca in carbohidrati; bogata in proteine si grasimi si saraca in carbohidrati.
 
Fiecare participant trebuia sa taie 750 de calorii pe zi din dieta.
 
Dupa 6 luni si apoi dupa 2 ani participantilor li s-a masurat din nou procentul de grasime si de masa musculara.
 
Cel mai bun indicator pentru pierderea in greutate nu a fost vreo dieta anume ci strictetea cu care participantii au urmat planul de reducere a caloriilor.
 
 
Tags:
ce mananci
cat mananci
numarat calorii
carbohidrati
grasimi
dieta
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare
Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare