O luna ca sa scapi de grasimea de pe picioare, fese si burta - exercitii pas cu pas

Fitness 22.11.2018 dietetik
Acestea sunt cele mai comune zone problematice atat la femei cat si barbati si nu este de mirare ca multi isi doresc sa le corectecte. Din pacate, este destul de greu daca nu ai suficient timp liber, daca nu ai grija la alimentatie si daca nu respecti un anumit program de exercitii. Pe internet vei gasi tot felul de exercitii, iar acest lucru este evident. Problema este ca nu tot ce gasim este si eficient sau usor de executat. 
 
Astazi iti propunem un program de exercitii care are in vedere mai intai arderea caloriilor cu ajutorul exercitiilor cardio si abia apoi sculptarea corpului cu exercitii la tinta. Va trebui sa iti alegi din aceasta lista de exercitii cate 2-3 pe care sa le executi in fiecare zi prin rotatie, timp de o luna. Iti trebuie 5 minute pe zi.
 
1.Alergare pe loc 
 
Nu ai nevoie de banda de alergat sau bicicleta si nu este cazul nici sa mergi in parc. Gaseste prin casa un coltisor in care sa te desfasori si alearga pe loc cu bratele pe langa corp si genunchii la piept. Ca sa-ti fie mai usor poti tine palmele la fese ca sa-ti faci avant la picioare. Se executa 1-2 minute si poti creste treptat cate 1-2 minute. Afla cum arzi calorii cu cardio!
 
 
 
2.Genuflexiuni sumo
 
Daca vrei un exercitiu atat cu afect de ardere a caloriilor cat si modelare poti incerca fara griji genuflexiunile sumo. Iti vor lucra tot corpul, in special partea inferioara a corpului (picioare, coapse, fese, solduri, glezne, gambe). Exercitiul se executa stand cu picioarele departate cat poti de mult si executi clasicele genuflexiuni. Sunt necesare 25 de repetari si 3 serii. Poti lua pauza 10 secunde intre serii. Rezultatele te vor uimi.
 
 
3.Exercitiu altfel pentru picioare
 
Este acel exercitiu perfect pentru oricine, dar mai ales pentru femei si asta pentru ca le lucreaza cu totul intr-un mod mai simplu decat flotarile sau genuflexiunile care te obosesc. Acesta vine la pachet si cu un bonus si anume ca-ti lucreaza si partea de jos a abdomenului, care este cea mai dificila de lucrat. Iti permite sa te joci in aer cum vrei cu picioarele. Stai intins pe spate cu bratele pe langa corp pentru ca te vor ajuta sa-ti mentii pozitia, intareste partea inferioara a abdomenului si joaca-te cu picioarele sus-jos, fa forfecari cu ele. Sunt necesare 30 de repetari.
 
 
4.Plank in stil spiderman
 
Sigur ai mai auzit de exercitiile Plank care sunt destul de populare in ultimii ani, dar exercitiul de fata imbina staticul cu miscarea. Trebuie sa stai in pozitie de flotare, doar ca nu-ti vei misca partea superioara a corpului, ci vei ridica cate un picior in lateral ca si cum ai urca un zid. Incordeaza abdomenul cat poti de mult. Sunt necesare 2-3 serii a cate 15 repetari.
 
 
5.Ridicari de picioare
 
Ai nevoie de o saltea speciala pentru exercitii pilates sau yoga sau de un pat cu saltea relativ tare. Tot ce trebuie sa faci este sa stai intins cu mainile pe langa corp ca sa te ajute sa-ti pastrezi pozitia pe toata durata exercitiului, iar in rest trebuie doar sa ridici cat poti de sus picioarele, avand grija sa incordezi abdomenul in permanenta. Sunt necesare 25 de repetari si pauza de 10 secunde cand simti nevoia.
 
 
6.Exercitiu Plank + Pilates pe-o parte
 
Un exercitiu care nu este atat de cunoscut ca altele, dar aduce rezultate exceptionale si lucreaza strict zona coapselor. Trebuie sa stai pe saltea sau pe un pat cu saltea relativ tare, sprijinita in bratul si piciorul de sub tine, iar restul corpului sa fie in linie dreapta. Vei lucra pe rand fiecare picior pe-o parte. Ridica picioarul de deasupra sus-jos timp de 50 de secunde. Lucreaza apoi cealalta parte. Incearca sa-ti incordezi in timpul exerciitului abdomenul si fesele.
 
7.Miscarea razboinicului
 
 
Este un crunch care tine foarte mult de mentinerea echilibrului. Stiu ca pare complicat, dar in fond este usor de executat. Trebuie sa stai pe un picior, sa te apleci cu bratele in fata cat poti de mult, iar celalalt picior sa fie in aer cat mai drept, dupa care te ghemuiesti, dar tot intr-un picior. Sunt necesare 15 repetari pentru fiecare picior si nu uita sa tii in mana o greutate mica.
 

 

Tags:
grasimea d epe burta
grasimea de pe picioare
grasime fese
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
2 Comentarii
  • Mircea
    1. Mircea 13.02.2019 12:51

    Eu am inceput sa iau triapidix 300 de cateva zile. Chiar sunt curios daca o sa ma ajute sa slabesc.

  • Ilie
    2. Ilie 13.06.2019 13:47

    Problemele cu greutatea apar de regula din cauza unui comportament neadecvat. Ma refer aici la comportament alimentar, sau la lipsa efortului fizic prin nepracticarea unor exercitii fizice!

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare