(P) Impreuna putem oferi unor tineri sansa de a merge la liceu

Experiente 21.08.2015 dietetik

„Impreuna putem oferi unor tineri sansa de a merge la liceu” este o initiativa Mars Romania si World Vision Romania ce ofera tinerilor din mediul rural acces la educatie.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

In contextul in care in Romania problema abandonului scolar este din ce in ce mai serioasa si greutatile materiale reprezinta o piedica pentru copiii care doresc sa isi continue studiile, Mars Romania in parteneriat cu Fundatia World Vision Romania, ofera sansa unor tineri din mediul rural sa isi continue studiile liceale.

Programul “Vreau in clasa a noua” demarat in urma cu 7 ani de World Vision Romania s-a dovedit a fi un real succes, aproape 1.000 de copii reusind sa-si finalizeze studiile liceale, iar peste 69% dintre acestia continuand cu studiile superioare.

Proiectul ?i-a propus sus?inerea elevilor din ciclul gimnazial, liceal ?i profesional din mediul rural, copii cu poten?ial, dar fara posibilita?i materiale. Beneficiarii programului au fost absolven?i ai ciclului gimnazial proveni?i din zone rurale care au luat examenul de capacitate ?i care erau inscri?i sau doreau sa se inscrie in liceele localizate in ora?ele invecinate.

De aceea marcile TWIX, SNICKERS si MARS isi propun in 2015, sa se alature acestei cauze si sa ofere sansa unor tineri sa isi continue studiile liceale.

Cumparand orice produs TWIX, SNICKERS sau MARS participant la campanie, orice persoana poate participa la acest demers de intr-ajutorare, Mars Romania oferind burse in valoare de 1% din volumul vanzarilor acestor produse!

”Este o mare bucurie pentru noi sa putem sustine acesti tineri si sa le oferim sansa de a-si crea un viitor mai bun prin educatie”, declara Delia Corniciuc - Senior Brand Manager, initiatorul campaniei din partea Mars Romania.

„Programul Vreau in clasa a noua este foarte important pentru funda?ia World Vision Romania deoarece el combate abandonul ?colar in mediul rural, din pacate un fenomen de amploare astazi, cauzat de saracie, lipsuri materiale ?i problemele din familie. Le mul?umim partenerilor no?tri de la Mars Romania pentru ca ne imparta?esc credin?a in aceasta cauza ?i ne ajuta sa sus?inem ni?te tineri merituo?i sa-?i construiasca un viitor al viselor implinite.”, declara Oana serban, PR & Communication Manager World Vision Romania.

Tinerii participanti la campania Mars Romania vor primi sustinere in anul scolar 2015-2016 pentru finalizarea studiilor liceale, respectiv a clasei a douasprezecea, constand in burse lunare de 250 RON. 

Despre MARS Romania

Mars, Incorporated este o companie privata, detinuta de o familie, cu o istorie de peste 100 ani si detinatoare a unoradintre cele mai iubite marci din lume. Este o companie cu directii de business foarte diverse cum sunt Petcare, Chocolate, Wrigley, Food, Drinks si Symbioscience, ce include marci de referinta la nivel global cum sunt  PEDIGREE, WHISKAS, ROYAL CANIN, M&M’S, SNICKERS, MARS, EXTRA, ORBIT, UNCLE BEN’S, FLAVIA, COCOAVIA si multe altele.

Avand sediul central in McLean, Virginia, USA si cu o cifra anuala de afaceri de  33 miliarde USD, Mars, Inc. detine operatiuni in 74 tari cu mai mult de 75,000 Asociati ce sunt uniti si ghidati de cele Cinci Principii –Calitate, Responsabilitate, Reciprocitate, Eficienta si Libertate – care depasesc barierele geografice, lingvistice, culturale si de generatie.

Despre World Vision Romania

World Vision Romania este o organiza?ie cre?tina, care desfa?oara programe de interven?ie umanitara de urgen?a, dezvoltare ?i advocacy punand in centrul activita?ii sale bunastarea copilului. Organiza?ia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile ?i comunita?ile, in scopul depa?irii saraciei ?i nedrepta?ii. Inspirata de valorile cre?tine, funda?ia lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen. 

World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de ?ari din intreaga lume. in 25 de ani de prezen?a in Romania, funda?ia a ajutat peste 500.000 de copii ?i adul?i, in 400 de comunita?i din 8 jude?e. 

World Vision Romania crede in dreptul la ?anse egale pentru copiii de la sate ?i de la ora? ?i de aceea in comunita?ile rurale unde este prezenta desfa?oara programe de dezvoltare comunitara pe termen lung cu focus pe educa?ie ?i reducera abandonului ?colar, sanatate ?i protec?ia copilului, agricultura ?i dezvoltare rurala, angajament civic ?i cre?tin. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la condi?ii de via?a mai bune prin dezvoltarea durabila a comunita?ii in care traiesc. Prin proiectele noastre, ne concentram pe transformarea comunita?ilor ?i membrilor acestora pentru a realiza o via?a implinita pentru fiecare copil.

Tags:
mars
twix
scoala
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare