Piscina te ajuta sa slabesti

Azi am luat o pauza de la piscina ca sa va povestesc cat de bine ma simt dupa o saptamana de dat ture de bazin.

Mainile si umerii imi sunt tintuite de o febra musculara, martora a schimbarii prin care trec muschii mei. In curand se vor transforma din masa amorfa in muschi filiformi, armonios asezati in corpul meu care se vrea silfid.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Dau mersul la sala pe o jumatate de ora de inot, fara regrete. De ce? Va mai amintiti orele de fizica si partea cu fortele de rezistenta? Ei bine? Cine opune mai multa rezistenta, apa sau aerul? Evident prima. Nu o face de o data sau doua ori ci chiar de 15.

Asadar arzi de trei ori si jumatate mai multe calorii prin inot decat arzi intr-o plimbare prin parc. Asta da afacere!
Daca nu iti place sa faci ture de bazin poti apela la mici trucuri care te ajuta sa slabesti la piscina.

Ce faci cand ai obosit de la atata inotat? Te odihnesti calcand apa. Ei bine, si asta e un exercitiu care te ajuta sa arzi calorii

Vei slabi mai rapid si iti vei tonifia corpul daca incepi sa calci apa puternic in reprize de 30 de secunde pe care le alternezi cu pluta pentru inca 30 de secunde. 30 de astfel de miscari echivaleaza cu arderea a 300 de calorii.

Iti place sa faci flotari? Eu nu reusesc pe uscat asa ca le-am adaptat la mediul acvatic. Sunt mai usoara in apa asa ca pot face cateva cand sunt in apa mica. Incepeti in pozitia Plank, sprijiniti-va in maini pe prima scara a piscinei si lasati talpile pe fundul bazinului.Puteti face cate 15 reprize de cate 3 flotari, fara sa va simtiti extenuati.

Aveti probleme cu celulita care s-a instalat pe coapse? Treceti in piscina, imediat! Apa are impact puternic asupra pielii cand faceti sarituri. Intrati in apa pana la talie si incepeti sa topaiti. Sariti sus si repede ca un iepuras pe baterii. Repetati miscarea de 15 pana 20 de ori, cu grija sa nu-i speriati pe ceilalti inotatori.

V-ati saturat sa tot tremure carnea pe voi cand purtati fusta? Si eu, e dizgratios dar avem un exercitiu si pentru picioare mai ferme. Se numeste “blender” si se face in felul urmator. Intrati in apa pana la talie si incepeti forfecari puternice de 10 pana la 15 ori.

Mersul la piscina imi aduce numai beneficii. Cand ne vedem la o balaceala?

 

Tags:
fitness usor
exercitii pentru abdomene
abdomen plat
slabire usoara si eficienta
piscina
anti-celulita
Plank
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
1 Comentarii
  • mihaela
    1. mihaela 20.01.2011 23:08

    multumim pt toate informatiile

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare