Placinta italiana

Se poate prepara cu ce fel de carne vrei, cu pui, porc sau vita, dar cel mai bine i se potriveste carnea de vaca.

Ingrediente: circa 700 de grame de cartofi, o bucatica de unt, o lingura, doua de parmezan ras, 100 de grame de costita, 500 de grame de carne de vaca macra tocata cu satarul in bucatele mici, o legatura de marar, una de patrunjel si o lingurita de cimbru uscat, sare, piper, ulei, un pahar mic de vin rosu.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Preparare: pune cartofii la fiert, in coaja. Cand sunt fierti curata coaja. Intr-o tigaie incapatoare pune sunca la rumeni, taiata in bucatele mici, apoi carnea de vaca si toate verdeturile tocate marunt. Lasa totul pe foc circa 10-15 minute amestecand. Adauga putin ulei, doar daca este cazul. Stinge carnea cu vin rosu, si lasa totul pe foc, sa fiarba inca 15 minute. Potriveste de sare si piper.

Unge o tava, care merge la cuptor, cu unt. Aseaza carnea rumenita, cu tot cu sos, intr-un strat uniform, apoi acopera cu felii de cartofi. Topeste restul de unt, stropeste cartofii si imprastie parmezanul ras.

Coace placinta circa 30 de minute la foc potrivit. Ca sa mai compensezi din pacate, serveste placinta cu salata verde.

Pentru onestitate, afla ca din ingrediente rezulta circa sase portii, fiecare avand vreo 450 de calorii.

 

Tags:
cartofi
carne de vaca
parmezan
vin rosu
placinta
patrunjel
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare