Profita de meniul de slabit cu legume de 10 zile - medicii il recomanda

De ce sa te mai chinui cu diete absurde, care promit multe si nu aduc rezultatele dorite? Legumele si verdeturile vor ramane mereu cea mai la indemana solutie pentru a slabi, iar asta nu poate decat sa ne incante. Le gasim pe piata si in magazine in cea mai mare parte a anului, dar partea buna este ca le putem pune si in caserole sau pungute in congelator pentru a ne bucura si iarna de ele. Daca te inspiri din meniul din cadrul acestui articol vei observa ca poti slabi aproximativ 1 kilogram pe zi.
 
Cred ca este printre putinele meniuri care nu te tin flamand pe parcursul zilei si se tine 10 zile sau oricat este nevoie. Iata cum arata:
 

Ziua 1

 
Micul dejun – bruschete delicioase din felii de paine integrala rumenite si decorate cu legume crude si taiate marunt (poti folosi ceapa rosie, rosii, ardei iute fara samburi, ardei gras de diferite culori, castraveti, frunze de salata, patrunjel proaspat tocat si dovlecei cruzi)
Gustare – un smoothie
Pranz – supa din piept de pui a la grec (varianta sanatoasa aici)
Gustare – 3-4 linguri de porumb la conserva cu ceapa rosie
Cina – ciuperci la grill cu frunze de salata si sos tzatziki
 

Ziua 2

 
Micul dejun – un brunch asa cum au francezii (poti adauga in farfurie 3-4 ciuperci champignon rumenite la grill sau la conserva, 3-4 broccoli gatiti la aburi, 3-4 linguri de sfecla rosie cu hrean si iaurt grecesc degresat, 3-4 nuci, 3-4 linguri de hrisca coapta hidratata in apa 30 de minute si condimentata dupa gust)
Gustare – jumatate de grapefruit
Pranz – o salata Capresse ca la italieni cu rosii de diverse soiuri, mozarella, frunze de salata, patrunjel proaspat tocat si 2-3 linguri de cuscus hidratat in apa 30 de minute si condimentat
Gustare – o salata de castraveti cu verdeturi
Cina – 1-2 dovlecei umpluti cu cuscus hidratat, ceapa rosie, frunze de salata, rosii, castraveti, ardei iute fara samburi si decorati cu parmezan si patrunjel tocat – se gatesc la cuptor
 
 
 

Ziua 3

 
Micul dejun – bomboane de hrisca cu frunze de salata si ceapa rosie si un iaurt grecesc degresat
Gustare – 3-4 felii de castraveti
Pranz – pizzzete din vinete rumenite la cuptor (tai rondele vinetele, le ungi cu sos de rosii si le decorezi cu ceapa rosie, rosii si parmezan); iata si alte retete din vinete
Gustare – o salata de rosii cu verdeata, ceapa verde si 2-3 linguri de porumb la conserva
Cina – salata Caesar cu cateva cuburi de piept de pui la grill si ce legume vrei (adauga branza feta sau perlute de branza light)
 
 

Ziua 4

 
Micul dejunbudinca din seminte de chia, iaurt grecesc degresat, cacao si fructe
Gustare – un smoothie din fructe la alegere
Pranz – o supa de rosii Gazpacho cu crutoane
Gustare – 1-2 rosii umplute cu iaurt grecesc degresat, ceapa rosie si verdeturi
Cina – naut fiert cu rosii uscate, linte, dovlecei si anghinare
 
 

Ziua 5

 
Micul dejunsandvisuri dintr-un singur ingredient – castraveti
Gustare – 1 iaurt grecesc cu 2-3 linguri de musli
Pranz – 1-2 tartine cu ton in apa, ceapa rosie si verdeturi
Gustare – 3-4 rondele de dovlecei la grill cu sos tzatziki
Cina – tocana de dovlecei si vinete rumenite la cuptor cu sos de rosii
 
 

Ziua 6

 
Micul dejun – terci din banane, iaurt grecesc, seminte de quinoa si fructe
Gustare – 1 iaurt grecesc cu musli
Pranz – 1 supa din castraveti, verdeturi si iaurt grecesc (fara incalzire)
Gustare – 1 iaurt grecesc mic cu musli
Cina – salata din mix de legume la grill cu sos tzatziki sau sos pesto (zeama de lamaie, iaurt grecesc, ulei de masline si patrunjel tocat)
 
 

Ziua 7

 
Micul dejun – sandvisuri crocante din legume
Gustare – 1 smoothie
Pranz – fajitas cu legume mexicane din piept de pasare la grill, ceapa rosie, ceapa verde si diverse soiuri de ardei
Gustare – 1 bruscheta
Cina – salata mexicana din mix de legume
 
 

Ziua 8

 
Micul dejun – legumele rondele si rumenite cu sos tzatziki
Gustare – iaurt cu seminte de chia
Pranz – supa de legume
Gustare – 1 fruct
Cina – tocanita de ciuperci champingon cu sos de usturoi si mamaliga
 
 

Ziua 9

Micul dejun – avocado la cuptor decorat cu legume si seminte de quinoa
Gustare – un fruct
Pranz – fasole verde sau galbena cu sos tzatziki si mamaliga
Gustare – un fruct
Cina – ciuperci champignon decorate cu sos de rosii, ceapa rosie, rosii si parmezan – la cuptor
 
 

Ziua 10

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 
Micul dejun – hrisca hidratata si condimentata cu rosii, verdeturi si un ochi
Gustare – un smoothie
Pranz – tacos din pite umplute cu legume si piept de pasare rumenit la grill
Gustare – un smoothie
Cina – salata orientala light
 
 
 
 
Sursa photo: pinterest.com; eatcleancrush.com; popsugar.com;

 

Tags:
meniu de slabit
legume
meniul de slabit cu legume
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare