Program de slabit doar cu genuflexiuni pentru rezultate rapide

Fitness 06.06.2019 dietetik
Credeai ca secretul slabirii consta in epuizarea fizica in sala de fitness timp de 2-3 ore? Ei bine, te-ai inselat! Daca gandesti astfel, nu este de mirare ca te descurajezi din start in ceea ce priveste arderea caloriilor prin miscare. In fond, nu mergi la concursuri de culturism ca sa ai asemenea program de miscare, dar sunt totusi lucruri mici si de efect care pot fi puse in practica de fiecare dintre noi. Nu ar trebui sa te ingrijoreze faptul ca ai pus cateva kilograme in plus si asta pentru ca poti scapa foarte simplu si rapid de ele cu ajutorul genuflexiunilor. Stim ca te-ai obisnuit cu ele inca din copilarie de la orele de sport si poate ti se par mult prea banale ca sa incerci, dar crede-ne pe cuvant ca sunt foarte multe variatiuni de care nu stiai si care aduc rezultate uimitoare. Nici tie nu-ti va veni sa crezi ce repede si frumos se poate slabi! In cadrul acestui articol vei descoperi toate modurile in care poti executa aceste exercitii!
 
Oricat de usoare ar fi genuflexiunile incat nu pun probleme de executare la nicio varsta, mai ales daca exista putina conditie fizica, totusi multe persoane nu le executa corect. Unii nu tin spatele corec, nici picioarele si nu isi balanseaza fundul in spate asa cum trebuie pentru a lucra intens.  Iti vom explica in detaliu tot ce trebuie sa stii despre fiecare tip de genuflexiune ca sa poti avea un program special si personalizat de exercitii.
 
Poti alege sa executi in fiecare zi a saptamanii cate un tip diferit de genuflexiune sau poti alege sa faci zilnic timp de 5 minute mai multe tipuri ca sa lucrezi mai intens si ca sa poti observa rezultate rapide si frumoase. Probabil te intrebi acum de ce sa alegi genuflexiuni si nu alte tipuri de exercitii, avand in vedere ca sunt multe din care poti alege. Ei bine, genuflexiunile sunt la indemana si lucreaza toate grupele de muschi incat nu trebuie sa-ti faci griji ca ai probleme doar in anumite zone ale corpului si in altele nu. Iata ce-ti propunem:
 

1.Genuflexiunea clasica

 
Este cea mai simpla, dar aduce si ea rezultate bune. Se executa mentinand pozitia pe toata talpa si nu pe varfuri sau calcaie, abdomenul se tine incordat pe toata durata executiei, picioarele nu se departeaza prea tare, dar secretul este sa lasi fundul pe spate cat poti de mult. Sunt necesare 35 de repetari in primele zile, cu pauze de 10 secunde intre ele. 
 
 
 

2.Genuflexiunea sumo

 

Diferenta fata de genuflexiunea clasica este ca picioarele se departeaza cat de mult poti, iar bratele se tin in solduri pentru o stabilitate buna si precisa a corpului. Trebuie sa stii ca vei lucra mai intens picioarele, in special coapsele interne si nu numai. Nu uita sa incordezi tare abdomenul si sunt necesare 30 de repetari.
 
 
Mai exista o variatiune a acestui tip de genuflexiune si anume ca atunci cand te lasi in jos sa iti misti bazinul formand cercuri sua avand miscari circulare. Vei lucra intens si soldurile daca le ai ceva mai proeminete si vrei sa fie mai subtiri. Sunt necesare 20 de repetari.
 

3.Geuflexiune si saritura

 

Este un exercitiu de exculptare a corpului combinat cu un exercitiu cardio. Secretul este sa executi genuflexiunea clasica asa cum o stiai pana acum si sa revii in pozitia initial sarind cand poti de tare. Sunt necesare 12 repetari, avand in vedere ca este un exercitiu cat se poate de intens. Iti poti lua multe pauze a cate 10 secunde. Vezi aici exercitii cardio usoare!
 
 

4.Genuflexiune combinata cu lucrarea partii superioare

 
Genuflexiunile sunt populare pentru simplul fapt ca lucreaza ideal partea inferioara a corpului, dar iata ca in pozitia de genuflexiuni sumo iti poti roti trunchiul sau te poti apleca cu un brat pe cate o parte ca sa lucrezi si mai intens. Sunt necesare 30 de repetari fara pauze daca se poate.
 
 

5.Genuflexiune cu picioarele lipite

 
 
Se executa ca orice genuflexiune clasica, dar pentrua creste putin gradul de dificultate se recomanda sa tii picioarele apropiate si sa iti pastrezi echilibrul pe talpi si nu pe calcaie. Sunt necesare 25 de repetari.
 
 

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Tags:
program de slabit
genuflexiuni
rezultate rapide slabit
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare