Salata de linte rosie cu orez si patrunjel

Pentru ca o salata sa fie satioasa, trebuie sa contina neaparat un ingredient bogat in proteine. Lintea rosie este unul dintre ingredientele cu un continut mare de proteine pe care le putem adauga la salate. Deoarece nu contine proteina completa, este important sa adaugi la salata si o lingura de orez. Lintea sau nautul fac proteina completa cand sunt combinate cu orezul.
 
Cum prepari salata de linte rosie?

Ingrediente:
 
- o cana de linte rosie;
 
- 2 linguri de orez;
 
- 10 rosii cherry;
 
- 5 linguri suc de lamaie;
 
- 4-5 linguri ulei de masline;
 
- un ardei gras, tocat marunt;
 
- 3 cepe mici, tocate si ele;
 
- o mana de patrunjel;
 
- o lingurita de chimen;
 
- sare si piper dupa gust.
 
Mod de preparare:
 
1. Pune lintea la fert si las-o sa fiarba pana se inmoaie.
 
2. Intr-un vas separat pune la fiert orezul. Ai grija sa il fierbi al dente. Dupa ce se fierbe, scurge-l de apa, amesteca-l cu uleiul de masline si chimenul.
 
3. Scurge lintea de apa, clateste-o cu apa rece, apoi scurge-o din nou de apa.
 
4. Amesteca lintea intr-un vas cu orezul si sucul de lamaie. Mai adauga o lingura de ulei de masline daca ti se pare prea uscat amestecul.
 
5. Adauga ardeiul gras, ceapa, rosiile cherry taiate pe sferturi si patrunjelul tocat marunt.
 
6. Pune sare si piper cat iti place.
 
 
Pofta buna!
 
 
Sursa: veganfamilyrecipes.com
 
Tags:
salata linte rosie
salata cu orez si linte
salata patrunjel
retete salate satioase
salata fara carne
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare