Scapa de coapsele pufoase cu cele mai usoare exercitii – 5 minute pe zi

Fitness 28.03.2019 dietetik
Este vreo femeie care sa nu-si doreasca coapse subtiri si ferme? Noi credem ca nu! Cand da caldura, fiecare femeie isi doreste sa poarte cele mai frumoase rochii si fuste, asa ca trebuie sa incepi pregatirea coapselor inca de pe acum daca nu esti multumita de ele. Oricine se poate trezi dupa iarna cu cateva kilograme in plus sau cu muschiul lasat din cauza sedentarismului, asa ca nu strica cateva exercitii usoare si eficiente pe care le vei adora de fiecare data cand le executi. Nu-ti trebuie decat 5 minute pe zi  si intr-o luna poti vedea rezultate vizibile, care sa te multumeasca. Desigur, daca vrei rezultate si mai putine poti sa mentii programul inca o luna si apoi sa te mentii facand exercitiile de 3 ori pe saptamana. Ne dorim coapse frumoase nu doar din motive superficiale, ci si pentru mentinerea sanatatii, dar vei afla totul in randurile urmatoare.
 
Sigur nu stiai ca mai multe kilograme in plus pun presiune foarte mare pe venele de la picioare, oase si circulatia propriu-zisa. Multe persoane ajung sa faca varice, insuficienta venoasa, cheaguri de sange, probleme reumatice si articulare, osteoporoza, etc. Este recomandat sa nu avem perioade lungi de sedentarism pentru ca enervantele kilograme au tendinta de a se acumula fix la nivelul coapselor si a soldurilor si ne vom slabi muschii. Nimeni nu se simte confortabil cand stie ca are muschii lasati si poti avea impresia ca nici hainele nu se aseaza asa cum ti-ai dori.
 
La prima vedere pare ca este foarte greu sa lucrezi coapsele. Nu spunem ca este floare la ureche, dar nici ca este imposibil. Trebuie doar sa gasesti exercitiile care iti plac si ti se potrivesc pentru ca asa ai garantia ca le vei pune in practica zilnic sau in mod regulat in fiecare saptamana. 5 minute pe zi ar trebui sa fie suficiente ca sa ajungi sa fii multumita de coapsele tale, dar in prima luna de antrenament nu ai voie sa sari peste o zi.
 
Ti-am pregatit cele mai simple exercitii pentru coapse ca sa nu simti miscarea zilnica ca pe o corvoada. Iata ce sa faci:
 

1.Exercitiu din sezut 

Tot ce trebuie sa faci este sa te asezi pe-o parte, sprijinita in cot, iar piciorul de deasupra sa fie ridicat in aer sus-jos. Sunt necesare 15 repetari pe fiecare picior. In plus, vei lucra si soldurile, dar si muschii abdominali oblici.
 
Acest exercitiu este foarte bun pentru coapse, in special cele interne, care sunt cel mai greu de lucrat.
 
 
 

2.Exercitiu tip fandare, dar altfel

Nimeni nu iubeste fandarile, dar noi iti propunem o alternativa mult mai usoara si distractiva. Vei combina practic o genuflexiune cu fandarile laterale. Stai in picioare, dar cu picioarele indepartate ca la genuflexiune si sprijina-te cand pe un picior cand pe altul si mentine pozitia timp de 2 secunde pe picior. Sunt necesare 15 repetari pe fiecare parte. Secretul este sa iti intinzi piciorul cat de mult poti ca sa dai o forma frumoasa si subtire muschilor coapselor.
 
 

3.Exercitiu tip sumo

Este un exerciitu foarte popular si te scoate din incurcatura mereu cand nu ai chef sa faci miscare. Este inspirat din pozitia clasica de genuflexiune, dar diferenta este ca picioarele se tin si mai departate, incordezi abdomenul si palmele cat poti de mult si te sprijini cand pe un varf de picior cand pe altul. Sunt necesare 20 de repetari. Este singurul exercitiu care ofera cele mai frumoase si rapide rezultate in ceea ce priveste coapsele.
 
 

4.Exercitiu – genuflexiunea clasica, dar balansata

Tine spatele relativ drept, fundul pe spate si jos si picioarele usor departate. Cand flexezi picioarele trebuie sa fie in mod usor leganat. Nu subestima beneficiile genuflexiunilor. Sunt necesare 15 repetari. Vezi aici mai multe tipuri de genuflexiuni!
 
 

5.Exercitiul balerinei

Este cineva care sa nu aprecieze supletea coapselor balerinelor? Noi credem ca nu! Poti incerca si tu exercitiul lor clasic, tinandu-te cu mana de ceva anume (usa, perete, bara, pat, spatar, etc.), tine picioarele apropiate si stai pe varfuri si departeaza-le mentinand pozitia. Incordeaza-ti piicoarele cat poti de mult. Sunt necesare 15 repetari.
 
 
Mentionam ca este importanta si dieta. Curat-o de alimentele nesanatoase si gatite gresit si consuma multe salate crude, smoothieuri si doar carne slaba la grill cu salate de cruditati simple.
 

 

Tags:
scapa de coapsele pufoase
exercitii usoare coapse
coapse pufoase
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare