Secretele antrenorilor

Antrenorii actritelor si vedetelor au secretele lor. Pe de o parte aceste trucuri si secrete fac antrenemantele de fitness mai eficiente, pe de alta le fac mai placute. Secretele antrenorilor sunt tot atatea sfaturi utile pentru fiecare dintre noi.

         

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Iata care sunt strategiile pe care le folosesc unele dintre cele mai cunoscute dintre vedete.

Iti vei creste mult mai eficient metabolismul daca faci antrenamente dimineata, spune Teddy Bass, cel care le invata cum sa se miste pe Cameron Diaz, Christina Applegate si Lucy Liu.

Intervalul de timp ideal pentru a face miscare si, in special, execrcitii cardio este de 40 de minute. Oricum, pentru rezultate este nevoie de cel putin 30 de minute, dar Andie Hecker, antrenorul lui Natalie Portman si Kristen Bell, spune ca si 15 minute sunt mai bune decat deloc.

Cantarul este necesar, dar hainele sunt cel mai bun indicator. Ramona Braganza, care se ocupa de Jessica Alba, Anne Hathaway si Kate Beckinsale, iti recomanda sa incerci in fiecare saptamana aceeasi pereche de blugi si o bluza mulata. O sa-ti dai seama imediat cum stai si mai ales unde au aparut problemele.

Nu te uita la televizor cand alergi pe banda. Tracy Anderson le invata pe Gwyneth Paltrow, Madonna, Jessica Simpson, Jennifer Lopez si Nicole Richie ca daca amesteci sesiunea de fitness cu privitul la televizor nu vei mai lucra la fel de intens.

Gunnar Peterson, care le mentine in forma pe Halle Berry, Kim Kardashian si Sofia Vergara, spune ca trebuie sa-ti faci timp pentru fitness in fiecare zi, macar 15 minute.

Vei arde mai multe calorii atunci cand lucrezi tot corpul. Adica si partea de sus si partea de jos a corpului in acelasi timp. Andie Kecker spune ca 20 de minute de inot sau sarituri la coarda sunt cele mai utile alegeri.

Tracy Anderson, dezvaluie un alt secret al antrenorilor si spune ca trebuie sa acorzi atentie si micilor gustari. Mananca un baton energizant inainte de antrenament, evita bauturile energizante, sau laptele de cocos, fiindca acestea au sunt foarte bogate in calorii.

Nu poti sa faci aceleasi exercitii in continuu si sa te astepti la rezultate continue, ci trebuie sa intensifici, recomanda antrenorul lui Cameron Diaz, Teddy Bass.

Harley Pasternak, antrenor pentru Lady Gaga spune ca modul in care gandesti, in cursul sesiunii de fitness este esential. Nu te raporta neaparat la timp, ci la efortul pe care il faci. Nu te gandi ca faci miscare 10 minute, ci planifica-ti sa sari coarda de 100 de ori. Este mult mai eficient.

Ia o pauza din cand in cand. Este ideal sa faci miscare constant, dar nu este nicio problema daca faci pauza o zi, doua. Este bine sa lucrezi 5 zile pe saptamana, dar nu mai mult. Muschii vor reactiona mai bine atunci cand au o perioada de odihna, este un alt secret al antrenorilor care au facut cariera.

Rutina este un mare inamic al eficientei. Muschii invata miscarile foarte repede, asa ca schimba-ti rutina de fitness la fiecare 10 zile. Astfel vei evita sa muncesti degeaba, scrie allure.com.

Secretele antrenorilor sunt tot atatea lectii utile pentru a creste eficienta sesiunilor de fitness.

Tags:
Secretele antrenorilor
fitness
miscare fizica
antrenor de fitness
metabolism
calorii
proteine
cantar
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare