Si tu poti avea abdomen tare ca piatra

Motivatie 03.05.2019 dietetik
S-ar crede ca pentru un abdomen plat trebuie sa te infometezi si sa te chinui facand clasicele abdomene, dar trebuie sa recunoastem ca nu oricine poate executa aceste exercitii si nu se recomanda deloc sa te infometezi. Cum altfel iti vei mai putea desfasura activitatile zilnice fara energie si cu stari de rau? Poate nu oricine vrea abdomen cu patratele care ies perfect in evidenta fara sa-ti incordezi abdomenul, dar sigur isi doreste macar sa nu aiba colacei, grasime abdominala si burta cu aspect umflat. Este valabil atat pentru femei cat si pentru barbati. Sa obtii un abdomen plat este simplu daca respecti niste pasi simpli si vei vedea ca rezultatele apar in mai putin de o luna. Totul fara efort fizic, ci doar din alimentatie si alte trucuri pe care le vei descoperi in randurile urmatoare. Grasimea abdominala nu doar ca te poate deranja din punct de vedere estetic, ci este si semn ca ai si grasime interna, care este foarte periculoasa si si asta pentru ca ingreuneaza circulatia sangelui si buna functionare a organelor interne.
 
Grasimea interna va face ca grasimea subcutanata sa para si mai multa decat este si asta pentru ca iti scoate in evidenta stomacul umflat din cauza alimentatie necorespunzatoare. Mai poarta denumirea de grasime viscerala si se poate depune in ardete, in interiorul sau in jurul organelor interne. Te poti trezi cu foarte multe probleme de sanatate intr-un timp scurt.
 
Sfaturile pe care le vei descoperi nu sunt pentru iubitorii de sport, carora le place sa faca exercitii pentru fiecare grupa musculara de la nivelul abdomenului ca sa fie cat mai bine evidentiat, ci pentru persoanele care pur si simplu nu au timp de miscare sau nu le place si chiar si asa tot nu-si doresc grasime abdominala. De asemenea, sfaturile sunt bune fie ca ai sau nu grasime abdominala sau daca ai chiar si putina. Odata instalata grasimea vei observa ca se vor depune si mai rapid alte straturi si nu cred ca iti va conveni acest aspect. Iata ce sa pui in practica in fiecare zi:
 
1.Consuma multe fibre la micul dejun
 
Daca vei consuma omleta cu branza sau cascaval ras, in mod cert nu vei scapa de grasime, mai ales daca faci asta in fiecare dimineata. O pofta o data pe saptamana sa spunem ca este de acceptat. Important este sa consumi diverse mancaruri bogate in fibre digestive de calitate. Ele stimuleaza digestia si curata tractul intestinal, iar metabolismul va deveni alert cat sa arda grasimile abdominale si sa previna acumularea altora. Poti consuma smoothieuri, ape aromatizate, budinca bio, porridge, chiftele vegane din alimentele urmatoare:
 
  • Fulgi de ovaz
  • Fulgi de porumb
  • Tarate de ovaz
  • 1-2 felii de paine integrala
  • Fructe precum grapefruit, avocado, ananas bio
  • Seminte de chia, hrisca, quinoa, linte si fasole rosie sau neagra la conserva (daca nu ai timp sa le fierbi chiar tu acasa)
 
Cu ajutorul semintelor si putin lapte vegetal sau iaurt grecesc cu putine grasimi poti pregati budinci rapide, smotohieuri consistente si alte bunatati.
 
 
 
2.De facut inainte de micul dejun
 
Imediat cum te trezesti este foarte important sa consumi 2 pahare cu apa calduta cu zeama de la o lamaie sau lime si putin ghimbir ras. Vei activa toate organele interne, ceea ce este ideal ca sa scapi de grasimea interna sau viscerala.
 
 
3.Consuma proteine de calitate
 
Proteinele ajuta la arderea grasimilor, indiferent unde sunt localizate in corp, asa ca iti sugeram cate o cantitate mica din urmatoarele alimente:
 
  • Oua fierte tari (1-2 dimineata sau la pranz ca brunch)
  • Kefir cu chia
  • Urda
  • Branzica de vaci sau cottage cheese - vezi aici diverse moduri de a consuma branzica de vaci
  • Ricotta
  • Iaurt grecesc cu putine grasimi
  • Lapte vegetal (un pahar dimineata)
  • File de somon afumat sau somon gatit
  • Ton in apa
  • Sardine
  • Hering
  • Sunca slaba din surse de calitate
  • Cateva bucati din piept de pui sau curcan – rumenite sau fierte
  • Fasole rosie sau neagra, linte, naut, natto – proteine vegetale
  • Ciuperci champignon sau pleurotus

 
4.Grasimi sanatoase
 
Le consumi in cantitati mici si arzi instant grasimile. Practic arzi grasimile cu grasimi bune:
 
  • Ulei de masline
  • Masline nesarate
  • Avocado
  • Fructe de mare
  • Peste fara spini (sunt mai usor de consumat)
  • Nuci romanesti
  • 2-3 migdale
  • Seminte (susan, chia, in, etc.)

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 
5.Impachetari corporale
 
 
Unge abdomenul cu crema antiadipoasa bio si inveleste-l cu folie alimentara. Stai asa 30 de minute.
 

 

Tags:
abdomen
abdomen tare
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare