Slabeste in 2014 cu 3 alimente la care nu te gandeai

Nici tu nu esti multumita de cum arati, nu-i asa? Nu se intampla sa vrei sa te ascunzi sub straturi numeroase de haine care sa iti mascheze colacelul de pe burta si grasimea care-ti acopera, ca o palarie, spatele si coapsele? Ai 2 lucruri de facut ca sa rezolvi problema: sport si atentie sporita la mancare. Nu te punem la diete drastice, nici noua nu ne plac. Te invatam cum sa traiesti sanatos. Slabeste in 2014 cu 3 alimente la care nu te gandeai! Ti-am facut o lista.

1. Semintele de chia
 
Chia in sus si chia in jos am tot auzit pana cand am decis sa ma uit pe mai multe forumuri unde se discuta aprins despre ele si am inteles de ce semintele de chia sunt utile in dieta. Semintele de chia au un pret extrem de mic si o singura punga iti ajunge pentru mult timp. De ce am apelat la ele? Ca sa imi asigur necesarul zilnic de Omega 3 care, in caz ca nu stiati, este de 1,100 de miligrame.
 
O lingurita de seminte de chia contine 137 de grame, un gram de grasimi saturate, 11 grame de fibre, 177 de miligrame de calciu si 5 grame de acizi grasi Omega 3. In plus, atunci cand le scufunzi in apa se umfla, de unde rezulta ca si atunci cand le mananci iti tin in frau senzatia de foame si iti imbunatatesc procesul digestiv. Le poti imprastia in iaurt si poti face o budinca cu seminte de chia, o nebunie. Foloseste reteta de aici!
 
2. Sparanghel
 
Stiati ca o singura portie de sparanghel pe zi (aproximativ 150 de grame) asigura aproape 70% din necesarul organismului de acid folic? Iata cum devine brusc sparanghelul un foarte bun protector impotriva bolilor de inima.
 
Sparanghelul este mai putin consumat in Romania, in primul rand din cauza ca nu este o leguma ieftina ci una de lux, dar si pentru ca gustul de sparanghel este greu de adoptat si placut atunci cand ai crescut cu bucataria bunicii in care nu-si prea gasea locul. Descoperit recent de multi dintre noi, sparanghelul minune devine din ce in ce mai popular, atat datorita rafinamentului pe care il poate oferi unei mese, cat si datorita calitatilor sale curative. Citeste aici care sunt cele mai importante beneficii ale sparanghelului.
 
 
 
3. Banane
 
Nu trece zi in care sa nu intrebe cineva pe site cate calorii are o banana. Constat ca e o dilema generala si ca sa aflam raspunsul si sa ne vedem mai departe de regimul nostru de viata sanatos, am decis sa ma informez si sa elucidez misterul.
 
O banana medie are 105 calorii, iar una mare ajunge pana la 120 de calorii. Continutul de calorii creste in fructele bine coapte, dar nesemnificativ. Dintre acestea 90% reprezinta calorii din carbohidrati, doar 10% fiind calorii din proteine. Un singur fruct aduce circa 5% din totalul zilnic necesar al caloriilor, pentru o dieta care se invarte in jurul a 2.000 de calorii zilnic.
 
Ajutati-ne sa completam lista cu alimentele pe care mizati in 2014!

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Tags:
Slabeste in 2014 cu 3 alimente la care nu te gandeai
cum sa slabesc
seminte de chia
cate calorii are o banana
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare