Slabesti 2-3 kg pe saptamana cu minim de efort

Motivatie 22.03.2019 dietetik
Ti se pare imposibila o asemenea slabire? Ei bine, nu este si iti vom da toate sfaturile in acest sens. Sa stii ca functioneaza in cele mai multe cazuri, doar ca trebuie sa fii motivat si sa respecti 100% sfaturile date. Sunt foarte multe diete din care poti alege, poate chiar prea multe si asta iti poate face alegerea grea. Plus de asta, chiar daca ti se pare ca gasesti o dieta pe placul tau, este dificil sa obtii rezultatele dorite ca nu le respecti meniurile pe zile. Orice abatere inseamna un pas inapoi in procesul de slabire. Pentru ca este atat de greu sa respecti diete si meniuri si evident, presupun un oarecare buget, ne-am gandit sa-ti propunem o slabire mai putin restrictiva, nefiind vorba de o dieta propriu-zisa, ci mai degraba de un stil de viata. 
 
Mai trebuie sa mentionam ca nu te poti astepta la rezultate uimitoare daca nu ai grija ca inainte de slabire sa ai parte si de un detox ca la carte. Pe langa faptul ca vei scapa de grasimile interne si de substantele toxice, te vei simti mai energic, iti vei imbunatati digestia si vei stimula metabolismul. Corpul trebuie pregatit treptat pentru schimbari ca sa faca fata cu brio.
 
O slabire de 2-3 kilograme pe saptamana nu este imposibila, daca iei in considerare si faptul ca vei scapa atat de grasimea subcutanata cat si grasimea viscerala sau grasimea din jurul organelor interne, iti vei curata tractul intestinal, deci te vei simti mai usor si vei scapa si de apa din organism sau mai bine zis retentia de apa. Daca privesti lucrurile din aceasta perspectiva iti vei da seama ca o asemenea slabire nu este imposibila. Gandeste-te ca in 2 saptamani sau maxim o luna unde este cazul, poti slabi in asa fel incat sa fii multumit si totul fara riscuri inutile sau infometare.
 
 
Tinem sa mai mentionam un aspect si anume ca slabirea nu trebuie confundata cu mentinerea. Nu mai este un secret ca slabirea este favorizata daca scazi aportul de calorii sau daca inlocuiesti caloriile proaste cu cele de calitate si naturale. In aceasta etapa trebuie sa fii foarte organizat si sa-ti urmaresti scopul fara abateri. Mentinerea in schimb iti permite un aport caloric o idee mai mare si vei putea consuma cate putin din toate categoriile alimentare. Fara excese daca nu vrei ca surplusul de kilograme sa apara!
 

In ce consta slabirea fara efort?

 
Evident, trucurile trebuie puse in practica in fiecare zi daca vrei rezultate, altfel ai pierdut timpul. Iti propunem urmatoarele lucruri:
 
1.Consuma in fiecare zi cam 4-5 boluri de salate de cruditati, combinand mereu tot alte legume si verdeturi. Nu ai voie sa adaugi sosuri grase, branza feta, peste marinat sau alte ingrediente de genul care afecteaza digestia. Salatele sa fie simple! 
 
 
2.Daca iti place carnea si nu poti renunta la ea, consum-o doar de 3 ori pe saptamana si atunci intr-o portie cat palma si sa fie fiarta, rumenita la grill sau cuptor. Recomandat este sa alegi piept de pui, piept de curcan, fructe de mare, ton in apa, sardine, hering, tilapia, pangasius, somon sau chiar copanele mici de pui.
 
3.La mesele ce contin carne, chiar daca este vorba de carne slaba, este indicat sa nu-ti lipseasca o salata verde sau o salata din varza, morcvi si ridiche. Ajuta mult digestia.
 
 
4.Consuma cate cam 6-7 pahare de smoothie din legume si verdeturi cam la 2-3 ore. Poti incerca chiar si apa aromatizata cu ierburi aromatice.
 
5.Fa 60 de genuflexiuni clasice in fiecare zi, in orice moment al zilei doresti. Poti incepe cu 20 si mari treptat cand simti ca te obisnuiesti. Iti vei antrena tot corpul si vei arde calorii multe. Vezi aici tipuri de genuflexiuni!
 
 
6.Evita total in etapa slabiri alimentele nesanatoase si pline de calorii si mentionam aici lactatele si branzeturile cu multe grasimi, sucurile carbogazoase, alcoolul, produsele de patiserie, chps-urile, sosurile grase, prajelile si grasimile. Mananca cat mai simplu si curat! Doar in etapa mentinerii iti poti face cate o pofta mica o data pe saptamana.
 
7.Gateste legumele in moduri cat mai diverse si alege si leguminoase pentru satietate.
 
 
8.Nu combina carnea cu orez, cartofi prajiti sau piure.
 
 

 

Tags:
slabesti 2-3 kilograme
slabesti cu minim de efort
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare