Slabesti de sus pana jos cu exercitii-cheie acasa

Fitness 09.05.2019 dietetik
Nu oricine este dispus sa mearga la sala de fitness din diverse motive. Trebuie sa recunoastem ca poate fi destul de confortabil sa faci exercitii in confortul propriei case si iti poti gasi singur motivatia chiar daca nu ai langa tine un instructor personal. Mersul la sala presupune timp de deplasare si de executie si asta pentru ca presupune 1-2 ore de antrenament, dar acasa te poti antrena oricand 3-5 minute pe zi, dimineata si seara sau cand poti tu. Cand vine vorba de silueta dorita, majoritatea isi doresc un corp slab si cu forme exact unde trebuie, dar din pacate, grasimea se elimina greu daca se acumuleaza in zone unde pielea este destul de subtire. Desigur, conteaza si predispozitia genetica care dicteaza acumularea grasimii strict in anumite zone. Acesta este motivul pentru care unele persoane nu au nevoie sa slabeasca per ansamblu, ci doar in anumite zone mai greu de lucrat. In cadrul acestui articol vei descoperi cum poti arde calorii in tot corpul, pentru ca apoi sa lucrezi exact zona cu probleme si care te intereseaza in mod special.
 
Se poate ca la inceput sa-ti fie greu sa te motivezi si sa lasi la o parte activitatile casnice ca sa faci niste exercitii, dar te asiguram ca am ales pentru tine varianta usoara la toate exercitile populare, eficiente, dar totusi care sunt greu de executat si care necesita o oarecare conditie fizica. Dupa 2-3 zile cu exercitiile noastre vei descoperi ca este chiar distractiv si vei simti cum transpiri, asta insemnand ca arzi multe calorii si elimini toxinele.
 

Exercitii cu care slabesti de sus pana jos

 
Exista si persoane insa care au nevoie sa slabeasca per ansamblu, pentru ca asa dicteaza geneticul lor sa se ingrase. Daca te ingrasi usor per ansamblu inseamna ca poti slabi la fel de usor tot de sus pana jos si nu doar in anumite zone. Ai grija sa injumatatesti aportul caloric cu care te-ai obisnuit deja si fa zilnic, 5 minute dimineata, exercitiile urmatoare care ajuta si la inviorare:
 
Alergare pe loc
 
Se spune ca alergatul in parc ajuta la arderea multor calorii. Poti alerga si acasa pe loc si cu genunchii dusi la piept. Nu vei putea din prima sa alergi 5 minute si pentru asta se recomanda 2-3 minute cu pauze a cate 10 secunde. Poti mari cand te simti pregatit.
 
 
 
Genuflexiuni clasice
 
Ai crede ca lucrezi doar posteriorul si picioarele, dar realitatea este ca arzi multe calorii si iti sculptezi perfect partea inferioara a corpului. Sunt necesare 20 de genuflexiuni.
 
Sarituri pe loc
 
Sari, te ghemuiesti si iar sari! 12 sarituri sunt ideale.
 
 
Dans pe loc
 
Da drumul la o muzica ritmata si misca-te asa cum simti tu.
 

Exercitii de sculptare

 
Fiecarei zone ii corespunde un anumit exercitiu, iar noi am gasit cele mai simple exercitii din care sa alegi pentru zona cu probleme pe care vrei sa o sculptezi:
 
Genuflexiuni sumo – pentru a sculpta partea inferioara a corpului
 
Spre deosebire de genuflexiunile clasice, acum trebuie sa departezi picioarele cat de mult poti si sa lasi fundul pe spate. Vei simti din prima cat de eficient este acest exercitiu si ai nevoie doar de 25 de repetari pe zi. Ai grija sa incordezi si abdomenul la executare pentru o tonifiere in plus. Vezi aici mai multe tipuri de genuflexiuni!
 
 
Abdomene din picioare
 
Nu mai este cazul sa te chinui sa faci clasicele abdomene cand exista acest exercitiu. Este necesar sa stai in picioare si sa ai grija ca atunci cand ridici piciorul stang sa se intalneasca genuchiul cu cotul opus si tot asa. Incearca sa te misti putin si in lateral ca sa lucrezi in special muschii abdominali oblici si talia. Sigur iti doresti talie de viespe!
 
 
Exercitiu pentru gambe si glezne
 
Special pentru femei! Trebuie sa stai pe varfuri si sa faci o extensie cu picioarele de sus-jos. Sunt necesare 30 de repetari.
 
 
Exerciitu pentru brate si spate si umeri
 
Sprijina-te in maini pe pat, dar cu fata in sus, iar picioarele sa fie departate ca sa faci extensii sus-jos ca la flotarile clasice. Sunt necesare 12 repetari.
 
 
Exercitiu pentru solduri
 
Fa podul de jos, ridicand bazinul sus-jos si ai grija sa-ti rotesti mereu soldurile. Sunt necesare 25 de repetari.
 
 
 
 
Exercitiu pentru partea de jos a abdomenului
 
 
Prinde-te cu mana de marginea patului si ridica picioarele sus-jos, incordand abdomenul. Doar 15 repetari!
 

 

Tags:
exercitii acasa
slabesti de sus pana jos
exercitii-cheie
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
1 Comentarii
  • Dana
    1. Dana 17.05.2019 11:15

    Slabitul prin exercitii fizice e foarte benefic pentru starea noastra de sanatate.

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare