Slabirea cu alimente disociate este ideala pentru sezonul cald

Diete celebre 08.05.2019 dietetik
Este de stiut faptul ca se poate slabi si fara ajutorul dietelor si cu meniuri complicate si nici macar nu este cazul sa te infometezi. Secretul slabirii si al mentinerii nu consta neaparat in calcularea aportului caloric la fiecare masa, ci in modul de combinare a alimentelor. Din pacate, tindem sa preparam mese mult prea complexe din dorinta de a ne bucura de un gust cat mai inedit si de dragul de a oferi consistenta cat mai mare, dar ajungem sa cream adevarate bombe calorice chiar si cu ajutorul alimentelor sanatoase. Tot de la combinarea gresita a alimentelor ajungem sa avem probleme cu digestia lenta, balonarea, constipatia sau in cazuri mai grave cu dureri abdominale. Sigur nu stiai ca o digestie lenta afecteaza metabolismul incetinindu-l si nici nu flateaza sanatatea. Nu vei mai acumula toti nutrientii din alimentele pe care le consumi, nu vei elimina nici toxinele si nu vei avea energie. 
 
Iata asadar ca poti slabi fara efort, bani si fara sa te antrenezi la sala din greu daca disociezi alimentele. Este cea mai simpla dieta din lume si se bucura de multe laude. In cazul in care te gandesti ca este o dieta de infometare te inseli, chiar daca disociezi totul. De fapt, putem vorbi mai degraba de un stil de viata sanatos decat o dieta in sine si asta pentru ca nu sunt dezavantaje cand vine vorba de slabirea prin disocierea alimentelor.
 

Avantajele disocierii alimentelor

 
Sunt atat de multe incat le putem pierde sirul, dar le vom puncta pe cele mai importante:
 
1.Nu ai cum sa ai probleme digetsive pentru ca nu vei mai combina alimente din categorii alimentare diferite. Cel mult poti face combinatii foarte simple si care sa stimuleze digetsia in loc sa o incetineasca. 
 
 
2.In fiecare zi mananci ceva diferit si nu ai cum sa te plictisesti chiar daca consumi doar o singura categorie alimentara pe zi. Avantajul este ca aportul caloric este mic.
 
3.Poti gati alimentele in moduri sanatoase, dar mancarea cruda predomina 60%.
 
4.Dieta vine la pachet si cu un detox ca la carte.
 
5.Te bucuri de mese consistente chiar fara a combina categorii alimentare.
 
6.Dieta are mai multe variante, dar orice ai alege, fiecarei mese ii corespunde tot o singura categorie alimentara.
 
7.Scoti din meniu alcoolul, dulciurile, produsele din faina alba de grau, sucurile carbogazoase, mancarea de tip fast-food, alimentele sarate si tot ce mai este nesanatos si nepreparat in casa. In schimb, poti gasi varianta sanatoasa la majoritatea si poti trisa o data pe saptamana.
 
 
8.O singura zi pe saptamana este de ajuns sa-ti faci toate poftele. Nu neaparat sa consumi doar mancaruri nesanatoase si in cantitati mari. Poti combina mai multe categorii alimentare sanatoase.
 
9.Te simti mai energic si mai bine in mod vizibil chiar din prima zi de dieta.
 
10.Poti tine dieta atata timp cat doresti, dar vei descoperi pe pielea ta ca mentinerea este mult mai usoara daca ai grija sa disociezi alimentele.
 

Cum arata mesele pentru dieta disociata?

 
Spuneam anterior ca exista mai multe variante ale acestei diete. Prima varianta ar fi urmatoarea:
 
Prima zi – Se consuma fructe sub toate formele (smoothieuri, salate, fructe coapte, porridge) Nu exagera insa cu banenele si fructele confiate.
 
A doua zi – Se consuma orez brun sau integral cu salata de cruditati sau legume fierte sau gatite la grill, dar poti consuma si budinca de orez cu scortisoara pudra 
 
 
A treia zi – Se consuma lactate vegetale si integrale si branzica slaba (lapte de cocos sau de migdale sau de soia sau de seminte de in, iaurt grecesc cu putine grasimi, branzca de vaci, urda si halloumi) - vezi aici moduri de a consuma branza
 
A patra zi – Ziua smoothieurilor din fructe, legume si verdeturi
 
 
A cincea zi – Se consuma legume in toate formele, dar sa predomine salate de cruditati
 
A sasea zi – Se consuma peste fara spini cu salata verde din abundenta
 
 
A saptea zi – combina mai multe categorii alimentare in stil sanatos
 
 

A doua varianta de dieta poate fi astfel:

 
Micul dejun – un pahar cu lapte 
Pranz – Supa crema de legume sau orez cu legume
Cina – salata de cruditati sau o palma de peste sua fructe de mare cu salata verde
 
 
 

 

Tags:
alimente disociate
slabire pentru sezonul cald
slabirea cu alimente disociate
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare