Te ingrasam sanatos

Prima zi
Micul dejun: 1,5 de cesti cereale (bogate in fibre), 4 lingurite cu stafide, 1 cana lapte pasteurizat si 2 lingurite cu seminte de in.

Gustare de dimineata: 1 cana cu bucati de fructe, 56 de grame branza degresata si 12 migdale.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Masa de pranz-salata de pui: 2 cesti cu vegetale verzi, 1 cana cu bucati de mar, 170 de grame de piept de pui la gratar, cuptor sau fiert la aburi, 1 cana cu fasole (gatita la aburi sau la cuptor), 4 lingurite cu dressing (cu putine grasimi) si 1 felie de paine din faina integrala.

Gustare dupa-amiaza: ½ de cana cu iaurt (fara grasimi), ½ de cana cu bucati de fructe si 15 seminte de fistic.

Cina-taco de peste: 142 de grame de peste (la cuptor, la aburi sau gatit pe gratar), 1 cana cu porumb fiert sau fasole neagra (se poate gati la cuptor), ½ de cana cu dovlecei, conopida si broccoli gatite la aburi, ½ de cana cu sote de ardei si ceapa, 2 lingurite cu ulei de masline si 2 tortila din porumb (de aproximativ 13 centimetri diametru).

Gustare de seara:12 migdale si 170 de grame de iaurt degresat.

 

A doua zi
La micul dejun se poate servi omleta din: sase albusuri, 2 lingurite cu ulei de masline si ½ de cana sote de spanac, ardei gras, rosu si ceapa. Pe langa omleta se mai poate servi:1/2 de cana cu bucati de fructe, 2 felii de paine din faina integrala si 1 cana cu iaurt fara grasimi.

Gustarea de dimineata: 8 biscuiti (din faina integrala), 56 de grame de branza fara grasimi si 1/ 2 de cana cu bucati de fructe.

Masa de pranz- sandvis din carne de curcan: 2 felii de paine din faina integrala, 1 cana cu bucati de fructe (pe post de desert), 2 cesti cu vegetale amestecate (fara amidon), 4 lingurite cu dressing (fara grasimi), 28 de grame de branza fara grasimi, 4 lingurite cu avocado (bucati mici, taiate), felii de rosii, ceapa, frunze de laptuci si 85 de grame de piept de curcan (gatit la cuptor, aburi sau pe gratar).

Gustare dupa-amiaza: 10 caise uscate (taiate pe jumatate), 12 migdale si 170 de grame de iaurt fara grasimi.

Cina- friptura cu legume: 1,5 de cana cu orez brun, gatit, 2 cesti cu mazare verde, ciuperci, 113 grame de friptura din carne slaba (pui, peste, vita) si 2 lingurite cu ulei de rapita.

Gustare de seara: ½ de cana cu bucati de fructe, ¾ de cana cu fibre (de exemplu, cereale) si 170 de grame de iaurt fara grasimi, cu aroma de fructe.

 

A treia zi
Micul dejun: 1,5 cana cereale bogate in fibre, 4 lingurite cu stafide, 1 cana cu lapte degresat (1% grasimi)  si 2 lingurite cu seminte de in.

Gustare de dimineata: 8 biscuiti din faina integrala, 28 de grame de branza degresata si ½ de cana cu bucati de fructe.

Masa de pranz-salata: 2 cesti cu vegetale amestecate (care nu au amidon), 142 de grame de piept de pui (la gratar, la cuptor sau la aburi), 1/5 de cana cu mazare sau fasole gatita, 8 alune (taiate pe jumatate), 4 lingurite cu dressing cu putine grasimi si ½ de cana cu bucati de fructe (oricare, la alegere).

Tags:
cura de ingrasare
dietetic
nutritionist
slabuti
vreau sa ma ingras
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
1 Comentarii
  • laura
    1. laura 10.02.2012 13:35

    Buna,ma numesc laura si vreau si e o dieta pentru ingrasare am 15 ani ,1,53,si 42de kg :Dsi as vrea sa ma ingras ce pot sa fac?

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare