Toamna are secretele ei in ceea ce priveste slabirea. Descopera-le!

Credeai ca sezonul legumelor frumos colorate s-a incheiat?  Noi iti vom demonstra contrariul in cadrul acestui articol, cu toate ca ne aflam in ultima luna de toamna. Unii considera ca la inceputul toamnei cand se strang roadele panantului mai putem gasi alimente hipocalorice si bogate in nutrienti, dar perioada aceasta este destul de saraca in alimente bune pentru slabit si sanatate. Ei bine, chiar daca nu mai avem de ales din atat de multe legume, fructe si trufandale asta nu inseamna ca nu exista alimente la care putme apela fara probleme. Vei descoperi ca unele sunt cu adevarat deosebite si miraculoase.
 
Ingrasarea este asociata cu sezonul rece si asta pentru ca unele persoane nu stiu cum sa-si adapteze regimul alimentar in functie de schimbarile climatice, iar daca la asta mai adaugam si sedentarismul si mancatul peste masura, este evident ca nici kilogramele nu vor intarzia sa apara in cel mai scurt timp. Nu intamplator atat de multe persoane spun ca este foarte greu sa slabesti si sa-ti pastrezi silueta in sezonul rece.
 
Poti uita de aceste neplaceri si asta pentru ca iti vom dezvalui o lista cu alimente pretioase din care poti consuma la orice ora si in orice cantitate. Este dovedit faptul ca nu doar ca ajuta la detoxifiere si slabire, ci sunt adevarate comori chiar si pentru intinerire, regenerare celulara, imunitate si sanatate la modul general. Nu vrem sa mai mentinem suspansul pentu ca sigur abia astepti sa descoperi secretele toameni, asa ca iata:
 
Cartofii dulci
 
 
Stim ca gasesti din plin in aceasta perioada cartofi albi, dar asta nu inseamna ca sunt si sanatosi. Intr-adevar, contin ceva nutrienti, dar din pacate cam multe calorii. Cel mai bun inlocuitor ar fi cartoful dulce din care poti manca oricat. Desigur, asta nu inseamna ca poti prepara cartofi prajiti, dar cu siguranta ii poti rumeni la grill, gati la cuptor sau fierbe la aburi. Ii poti chiar si taia pe jumatate si scobi si sa-i umpli cu seminte, nuci romanesti de toamna, legume, muraturi, rofu, ciuperci si orice alte alimente sanatoase. Daca alegi ultima varianta, va trebui sa-i gatesti la cuptor. Daca vei consuma regulat cartofi dulci trebuie sa stii ca iti pot asigura necesarul de nutrienti, in special doza de vitamina A din doar o singura portie. Poti prepara chiar si piureuri.
 
 
 
Dovleacul
 
 
In Romania sunt foarte consumate semintele de dovleac si placinta, dar noi iti sugeram sa consumi dovleacul si in alte moduri. Il poti felia frumos si gati la grill sau la cuptor si merge perfect cu diverse sosuri light. Este slab caloric, iar prin gatire capata un gust potrivit de dulce care ar ajuta la potolirea poftelor excesive de mancare. Poti prepara budinca, supa crema, dovleac umplut cu legume, seminte si nuci, porridge si chiar salate fresh. La fel ca si morcovii, contine betacaroten care protejeaza pielea, vederea si sistemul imunitar.
 
 
Sfecla rosie
 
 
Se putea sa lipseasca sfecla rosie din aceasta lista? Clar nu! Merge consumata cruda, coapta, gatita la aburi sau la grill incat isi gaseste loc oricand in bucataria ta si te scoate din incurcatura de fiecare data cand nu stii ce sa mai gatesti. Consideram ca este cel mai bogat aliment in nutrienti al toamnei si este pacat sa nu-l consumi. Poti pregati smoothieuri, supe crema, salate, porridge, humus si chiar o poti marina cu hrean pentru imunitate. Contine cei mai puternici antioxidanti, iar caloriile sunt mult prea putine ca sa nu o consumi. Nu mai mentionam ca are un gust dulce absolut divid!
 
 
Morcovii
 
Orice gospodina stie ca morcovii merg perfect pentru a da culoare la orice mancare sau merg pe principiul ca nu exista supa fara morcovi. Il gasim chiar si in  legumele mexicane la punga pe care le luam din magazine si supermarket-uri. La fel ca si dovleacul, poate fi gatit in toate modurile si combinat la orice mancare, iar avantajul este ca nu contine multe calorii.
 
 
Ridichea neagra sau rosie
 
Majoritatea am auzit de ridichea rosie, dar putin stiu ca si ridichea neagra este un adevarat elixir pentru tinerete, slabire si sanatate. Contine aproape toti nutientii necesari organismului si poate fi consumata in toate modurile posibile.
 
 
Varza
 
 
Alba, rosie, kale sau Bruxelles, nu coteaza! Ideea este sa o consumi pentru ca este slab calorica si bogata in fitonutrienti importanti pentru slabire si sanatate. Consum-o murata sau cruda! Iata 13 salate diferite!
 

 

Tags:
slabirea
secrete toamna
secrete in ceea ce priveste slabirea
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare