Top 5 alimente pentru sani fermi

Secrete 07.02.2018
Nu exista femeie care sa nu-si doreasca sani mari si fermi, pentru a avea mai multa incredere in ea. Este si de inteles. Care nu vrea sa mearga cu spatele drept si sanii in fata precum un fotomodel? Din pacate, natura nu a fost darnica cu toate, dar exista alternative la indemana care ne ajuta sa mentinem fermitatea sanilor. Nu ar fi acelasi rezultat ca in cazul operatiilor de marire a sanilor, care sunt foarte scumpe si riscante, dar cu siguranta o piele ferma va defini conturul sanului si-l va mentine ridicat. Cu sutienul potrivit, poti avea sani frumosi si la varsta de 40 de ani. Cuvantul cheie este mentinerea.
 
Cu toate ca exista tot felul de masti naturale homemade pentru a mentine fermitatea sanilor, putem face acest lucru si prin alimentatia potrivita. Nu este o dieta anume, dar poti consuma regulat anumite alimente, care contin nutrientii necesari pentru o piele mai ferma. Iata care sunt cele mai recomandate alimente:
 

1.Lactatele

 

Contin o cantitate mare de seleniu, care este absolut necesar pentru mentinerea fermitatii pielii. Multe femei nu stiu ca seleniul are si proprietati antioxidante, care protejeaza pielea de radicalii liberi. Prin consum regulat de lactate, vei avea sani fermi si implicit, ridicati. Recomand sa consumi tipuri sanatoase de lactate precum laptele de capra sau de oaie.
 

2.Fructele de mare

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Cred ca te-ai obisnuit sa vezi pe toate site-urile de socializare cum femeile se pozeaza pe la diverse restaurante si terase consumand fructe de mare. Cu siguranta stiu ele de ce o fac. Poti alege scoici, calamari, creveti, raci sau caracatita si asta pentru ca si ele contin o cantitate insemnata de seleniu, care protejeaza pielea de factorii externi. In plus, contin si acizi grasi Omega-3 si omega-6. In plus, poti consuma regulat si peste bogat in grasimi sanatoase precum somonul, tilapia sau scrumbia.
 

 3.Oua

 

Acestea contin proteine, vitamine si minerale, care sunt necesare pentru buna functionare a organismului, insa proteinele sunt cele care sustin elasticitatea pielii si a muschilor si te pot ajuta sa-ti mentii sanii fermi. Chiar si atunci cand tii o cura de slabire trebuie sa ai grija sa-ti iei doza zilnica de proteine, deoarece in urma slabirii, sanii se pot lasa si nu cred ca iti doresti acest lucru.
 
 
 

4.Proteine vegetale

 

Poate nu stiai, dar proteinele vegetale lucreaza in organism la fel de bine ca si cele de origine animala. Sa nu uitam ca veganii si vegetarienii, care nu consuma deloc carne au o piele luminoasa, tanara si ferma gratie acestor proteine. Surse bune de proteine vegetale sunt legumele de tot felul, semintele, nucile, dar si cerealele integrale. In plus, te ajuta sa slabesti gradual si frumos, iar sanii nu vor fi afectati.
 

5.Fructele mov si rosii

 

Cele mai bogate alimente in antioxidanti puternici sunt fructele si legumele rosii. Evident, culoarea puternica este data de antioxidanti. Cu cat culoarea este mai intensa cu atat fructele si legumele sunt mai proaspete si bune de consumat. Cele mai recomandate fructe sunt cele de padure. Nu ai voie sa-ti lipseasca din meniul zilnic daca iti doresti sani fermi si ridicati. Acestea pot fi consumate la micul dejun cu tarate de ovaz, fulgi de ovaz si iaurt grecesc cu putine grasimi, poti face diverse smoothieuri proaspete, salate sau le poti consuma ca atare.
 
Acum ca ai vazut care sunt cele mai recomandate alimente, trebuie sa ai grija si la hidratare. Zilnic trebuie sa consumi cel putin 2 litri de apa, asta insemnand 6-8 pahare de apa. Stiu ca poate fi greu la inceput, dar apa mentine apa in tesuturi, iar pielea isi va mentine conturul ferm. Daca nu poti consuma atat de multa apa ca atare, iti recomand sa-i dai putina culoare si aroma preparand ape aromatizate cu legume, fructe si ierburi aromatice, smoothie-uri si de ce nu si supe dietetice. Le poti lua oricand cu tine in parc sau la serviciu si va fi o placere sa le consumi. 
 

 

Exista exercitii fizice pentru fermitatea sanilor?

 

 

Exista destul de multe exercitii usoare, care pot fi facute de orice femeie indiferent de varsta. Secretul este sa-ti misti bratele si spatele regulat, iar muschii vor mentine sanii fermi si ridicati. Iti poti cumpara 2 greutati mici de cate 1 kilogram sau 2 sticle de apa si poti face 2-3 serii a cate 15 repetari prin ridicarea bratelor.
 
 
 
Sursa: thealternetivedaily.com;

 

Tags:
alimente
sani fermi
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare