Top 5 alimente pentru slabit

Odata cu apropierea verii, subiectul comun de discutie in randul doamnelor din jurul meu, este slabitul. Atatea diete promovate ma pun in dificultate. Ce sa aleg? Decat sa ma chinui cu tot felul de regimuri stricte, mai bine ma opresc la top 10 alimente pentru slabit.

Un regim de viata sanatos are rezultate certe si nu-mi pericliteaza starea de sanatate.

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Nu-ti da ochii peste cap! Poti arde grasimea mancand, nu trebuie sa te sacrifici pe altarul dietelor cu putine si foarte putine calorii. Vei deveni frustrata, nervoasa si risti sa si pui la loc totul dupa cateva luni.

Sunt reguli de bun simt pe care le stim din copilarie. Ar trebui sa mancam mai multe legume, sa renuntam la zahar si sa ne ferim de fast food ca de necurat. E primul pas spre un regim de viata sanatos. Dar ca sa si slabim eficient avem de nevoie de mici trucuri, mai exact sa stim ce alimente ne ajuta sa ardem grasimi.

Cele 10 super-alimente, enumarate constiincios de Health.com, sunt produse care fac minuni : te ajuta sa iti intaresti oasele, sa previi bolile cronice, sa iti mentii vederea, si chiar sa iti pastrezi agerimea mintii. Sa nu mai punem la socoteala faptul ca te ajuta sa slabesti si, atentie, sa te mentii.

Mananci calule ovaz? Daca da, felicitari! Ovazul e bogat in fibre si o singura portie creeaza senzatie de satietate pe tot cuprinsul zilei. Are un continut de fibre ridicat, care ajuta la curatarea arterelor si lupta pentru combaterea diferitelor afectiuni ale organismului. Dimineata este momentul cel mai indicat pentru un consum de cereale pe baza de ovaz.

Carnea portocalie de somon a devenit una dintre noile vedete in materie de diete si viata sanatoasa in ultimii ani. Doua portii pe saptamana de cate 200 de grame cresc nivelul de omega 3 din organism la fel de mult precum ar face-o cate o pastila/supliment de ulei de peste/omega 3, timp de o saptamana. In plus, apar beneficii pentru sistemul cardiovascular, micsorandu-se riscurile de boli ale inimii si tonifiind muschii inimii.

Pe locul trei in topul alimentelor pentru slabit troneaza afinele. Bine cunoscute pentru efectele lor anti-imbatranire, afinele sunt utile pentru persoanele care vor sa slabesca si sa se mentina. Consumate proaspete dar si sub forma de suc, afinele ajuta la mentineera sanatatii inimii si a vaselor de sange.

Grapefruitul este cunoscut inca din anii ’30 pentru efectele pe care le are in dieta. Jumatate de grepfrut inainte de fiecare masa te poate ajuta sa slabesti aproximativ o jumatate de kilogram pe saptamana, arata unele cercetari. Pentru mai multe detalii consultati Dieta Hollywood.

Incheiem top 5 alimente pentru slabit cu perele. Consumul unei pere medii asigura 15-20% din necesarul zilnic de fibre al organismului nostru. Fibrele din pere fac chiar mai mult decat simpla asigurare a unei bune functii a sistemului digestiv sau asigurarea sanatatii colonului: scad nivelul colesterolului si micsoreaza sansele de dobandire a cancerului mamar pentru femeile de varsta a doua si a treia.

Tags:
Top 5 alimente pentru slabit
omega 3
fibre
regim de viata sanatos
diete rapide si eficiente
ovaz
somon pentru slabit
grapefruit in dieta
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare