TOP 7 cele mai bune si slab calorice micuri dejun pe care sa le incerci

Sigur ai mai auzit ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei doar ca probabil nu ii intelegi importanta. Te gandesti poate ca nu exista nici o diferenta intre cele trei mese principale ale zilei si ca sigur nu este nici o problema daca sari peste una din ele. Ei bine, peste cina poti sari pentru ca nu este nimic grav si chiar este indicat sa ne mai curatam organismul seara din cand in cand, dar peste primele doua mese ale zilei chiar nu ai voie sa sari. Micul dejun este important mai ales pentru persoanele ocupate care stiu ca nu au timp sa manance o zi intreaga si decat sa recupereze nutrientii necesari organismului la cina si sa se ingrase, mai bine sa ia micul dejun pentru ca le va ofera energie pentru tot restul zilei si altfel vor face fata senzatiei de foame. 
 
Masa de dimineata este importanta  si pentru cei care vor sa slabeasca si sa-si mentina silueta. Nu uita ca metabolismul lucreaza la cote maxime in prima parte a zilei, iar daca nu aduci organismului nutrientii necesari nu va putea favoriza arderea grasimilor. La micul dejun chiar te poti bucura de o masa mai consistenta chiar si la slabire si nu spunem noi asta, ci specialistii in nutritie si medicii.
 
Acum ca am stabilit importanta micului dejun, nu mai exista nici un dubiu. Dar intervine alta problema acum. Cum sa faca persoanele care nu au timp dimineata sa manance sanatos fara a fi pe fuga? Ei bine, noi am gasit solutia si aici si poarta numele de “meal prep” asa cum spun strainii. Iti pregatesti masa cu o seara inainte fie pentru micul dejun sau chiar si pentru restul meselor principale si asa te asiguri ca poti manca la ce ora doresti chiar si la locul de munca. Pana la urma nu iti va lua mult timp, avand in vedere ca nu se consuma friptura dimineata in cine stie ce combinatii sofisticate. Ai nevoie de maxim 20 de minute sau chiar mai putin pentru a prepara cele mai inedite mancaruri.
 
Pentru unii dimineata este prea derutanta si abia se mai gandesc ce sa mai manance tinand cont si de aportul caloric si alegerea si combinarea alimentelor. Pare ca sunt prea multe chestiuni de care sa tinem cont cand suntem si pe fuga. Nu intamplator ne-am gandit sa facem un top 7 al celor mai indicate micuri dejun, care iti asigura energie pentru toata ziua, sunt slab calorice, dar destul de consisnte gratie nutrientilor. Iata despre ce este vorba:
 
1.Omleta tip briosa nu doar ca este foarte dragalasa, dar este si foarte sanatoasa. Asta pentru ca nu va trebui s ao prepair la tigaie in ulei. Ai nevoie doar de un mix de legume mexicane la punga (din magazine) sau poate ai puse la pastrare in congelator si de niste forme speciale pentru briose pe care le gasesti in magazinele cu accesorii pentru bucatarie. Ai nevoie doar de 2-3 oua si de mai multe legume, umpli cupele pentru briose si gata! Este singurul tip de omleta care te ajuta sa eviti sa consumi o cantitate prea mare.
 
 
 
2.Smoothie bowl sau smoothie la bol este cel mai cunoscut mic dejun al veganilor. Este atat de gustos incat nu-l poti compara cu nimic altceva. Daca consideri ca un smoothie consistente nu este de ajuns pentru tine dimineata, poti combina fructele si legumele la blender cu iaurt grecesc cu putine grasimi, mai poti adauga seminte de chia si poti adauga tot amestecul intr-un bol. Se orneaza apoi cu verdeturi, seminte, nuci sau legume dupa preferinte. Poti adauga si seminte de quinoa, cuscus sau hrisca.
 
3.Terci inedit din banane, hrisca coapta, rodie, lapte vegetal si diverse fructe sau legume. Depinde ce doresti. Sfatul nostru este sa faramitezi banana cu furculita si sa fie semi-coapta.
 
 
4.Mancare in stil mexican, dar mult mai sanatoasa decat in oras. Ai nevoie de pite (le gasesti in magazin de cumparat) si le poti decora cu crema de avocado, ardei gras, ceapa rosie, rosii, somon afumat sau sunca slaba de pasare, perlute de branza, porumb, castraveti si chiar fasole neagra sau rosie sau ton in apa. Ruleaza apoi pitele umplute.
 
 
5.Branza vegana dupa reteta noastra celebra cu rosii, verdeturi si ceapa rosie.
 
 
6.Tot felul de budinci din seminte de chia – iata aici idei.
 
7.Bruschete delicioase sau crostini.
 
 
 

 

Tags:
micuri dejun slab calorice
cele mai bune micuri dejun
micuri dejun
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare