Topesti 1000 de calorii pe zi cu exercitii Pilates simple

Fitness 17.01.2019 dietetik
Pare imposibil la prima vedere sa scapi de un aport caloric asa mare, dar noi iti spunem ca se poate daca stii exact ce exercitii sa pui in practica in fiecare zi. Evident, nu orice excercitii te vor ajuta in acest sens, ci trebuie sa imbini exercitiile cardio cu cele Pilates. Cele cardio sunt singurele care ard caloriile, pe cand cele pilates sculpteaza corpul pe langa faptul ca te ajuta sa arzi caloriile. Scapand zilnic de cate 1000 de calorii, inseamna ca poti slabi cam 2-3 kilograme pe saptamana impreuna cu un regim alimentar slab caloric, dar consistent in acelasi timp prin prisma consumului de proteine vegetale. Iti inchipui ce mult poti slabi numai intr-o luna? Daca si tu ravnesti la astfel de rezultate, nu-ti ramane decat sa testezi exercitile din cadrul acestui articol.
 
Nu are importanta ca ai fost mereu o persoana sedentara. Exercitiile nu sunt greu de pus in practica acasa si nu ai nevoie de o conditie fizica iesita din comun. Nici macar accesoriile nu sunt necesare. Totul se face cu greutatea proprie si vei pierde cam 5-10 minute pe zi. Poti alege sa faci zilnic cate un exercitiu antrenant sau poti combina fiecare exercitiu din cele propuse in randurile urmatoare:
 
1.Genuflexiuni forte
 
Nimic nu poate combate eficienta genuflexiunilor, dar pentru asta trebuie sa stii si cum sa le executi. Tipul clasic de genuflexiune este stiut de oricine, mai ales ca presupune sa ai picioarele usor departate. Ei bine, noi iti propunem un tip de genuflexiune cu picioarele lipite pe toata durata executiei, greutatea sa fie lasata pe calcaie si nu pe varfuri si ai grija ca fundul sa fie lasat cat mai jos si in spate. Se fac 30 de repetari cu pauze de 10 secunde daca simti ca obosesti. De la o zi la alta poti creste cu cate 10 repetari.
 
Avantajul acestui exercitiu este ca te ajuta sa arzi foarte multe calorii daca il executi corect si sa stii ca iti tonifiaza abdomenul, picioarele si fesele. Nu uita sa tii si abdomenul incordat,dar si fesele cat il executi.
 
 
 
2. Fandari in fata
 
Pentru aceste fandari trebuie sa intinzi un picior in fata si sa incerci sa apropii celalalt genunchi de sol. Mainile le poti tine atat in solduri, cat si intinse pe langa corp, partea cea mai importanta este sa iti mentii echilibrul si sa ai spatele drept. Piciorul din spate trebuie sa fie pe varf si sunt necesare 25 de repetari.
 
Nu subestima beneficiile acestui exercitiu. Iti lucreaza tot corpul, dar mai ales picioarele si fesele. Femeile au nevoie sa-si lucerze foarte bine si zona interna a coapselor, asa ca acesta este perfect. 
 
 
 
3. Alergare pe loc
 
Nu trebuie sa ai neaparat o banda pentru alergat acasa sau sa iesi la alergat pe afara, poti alerga pe loc, in ritm cat mai alert, pret de cateva minute. Acest exercitiu iti pune sangele in miscare, imbunatateste sanatatea inimii si, nu in ultimul rand, iti tonifiaza picioarele. Se executa pe ceas timp de 3 minute.
 
 
4. Stai sprijinita in coate si genunchi
 
Pentru acest exercitiu trebuie doar sa stai sprijinita pe coate si genunchi si sa ridici piciorul stang de 15-20 ori, apoi la fel piciorul drept. Ca sa executi exercitiul corect gandeste-te ca lovesti cu calcaiul in tavan. Nu te gandi ca vei lucra doar picioarele si fesele, ci vei topi caloriile per total. Poti incerca si un exercitiu static!
 
 
5. Exercitiu lateral din picioare
 
Nu ai nevoie de saltea acum. Exercitiul se executa stand in picioare cu mainile pe langa corp si te vei folosi doar de picioare. Se ridica pe rand fiecare picior in lateral cat de sus poti. Sunt necesare 20 de repetari. Este un exercitiu eficient si distractiv. Alterneaza si cu alte exercitii care lucreaza si picioarele! 
 
Este un exercitiu combinat ce imbina o fandare, o genuflexiune si ridicari de picioare si este poate cel mai eficient exercitiu din cele prezentate. De la o saptamana la alta poti mari cu 10 repetari.
 
 
6. Exercitiu lateral pentru solduri si coapse
 
 
Aseaza-te in genunchi si in brate pe o saltea sau pe un pat cu saltea relativ tare si ridica in lateral cate un picior pe rand. Pe fiecare picior se fac 20 de repetari. Vei scapa de clasica problema cu soldurile proeminente.
 
 
 
 
 
 
 

 

Tags:
exercitii pilates simple
calorii
topesti 1000 de calorii
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare