Topesti calorii si te sculptezi cu 2 exercitii simple – pentru cei ce urasc sportul

Fitness 04.04.2019 dietetik
Un lucru este cert si anume ca nu orice persoana este facuta pentru a face sport! Unii poate si-ar dori sa faca macar un minim de miscare, dar din pacate nu le permite timpul, iar altii nici nu vor sa auda de sport. Din pacate, vrem sau nu vrem, trebuie sa avem grija sa nu devenim prea sedentari. De aici nu mai este decat un pas la kilograme in plus, celulita, retentie de apa, obezitate, probleme cu inima si lista poate continua. Unele studii arata ca sedentarii traiesc mai putin decat persoanele active. Daca nu iti place deloc sportul sau nu ai timp suficient si nu stii ce program de exercitii sa alegi in acest sens, poti incerca 2 exercitii geniale propuse de noi. Pot fi executate la orice varsta si indiferent daca esti femeie sau barbat si ai nevoie de mai putin de 2 minute pe zi. Nu obosesti, nu te accidentezi, dar capeti energie si topesti kilogramele ca prin magie. 
 
La prima vedere poate parea imposibil sa slabim cu doar 2 exercitii pe zi, dar lipsa de neincredere vine de la faptul ca exista preconceptia ca procesul de slabire este unul enevoios si care presupune multa rabdare si munca si se crede ca efortul consta mai ales in programe istovitoare si lungi de exercitii fizice asa cum auzim peste tot in jur.
 
Ei bine, important este sa nu fim sedentari si orice medic iti va spune ca daca nu este neaparat nevoie sa-ti placa sportul. Pana la urma nu oricine vrea sa devina campion sau culturist de performanta. Chiar si un minim de efort in fiecare zi poate face minuni, dar important este sa fii perseverent. Nu ai cum sa spui ca nu ai timp sau ca este greu, avand in vedere ca este vorba de cele mai simple exercitii pe care le poate incerca cineva.
 

Se poate sa ardem calorii multe si sa avem corp sculptat cu asa putine exercitii fizice?

 
In mod normal, practica ne dovedeste mereu ca nu cantitatea conteaza, ci calitatea. Daca alegi cu grija acele exercitii si le executi cum trebuie, rezultatele nu vor ezita sa apara. In fond, tot efort depus se cheama si tot transpiri. Prin urmare, elimini toxine si arzi calorii. 
 
Trebuie sa mentionam ca totul consta in exercitiile cardio, care de fapt sunt ideale si pentru sculptare. Toti suntem ocupati in societatea actuala, asa ca a venit momentul sa alegem inteligent cand vine vorba de miscare.
 
 

Care crezi ca sunt cele 2 exercitii minune?

 
Inainte de a te apuca de acest program, trebuie sa stii ca rezultatele difera de la o persoana la alta in functie de alimentatie, stilul de viata, hormonii din corp, conditia fizica si mai pot fi multi alti factori. Sfatul nostru este sa le executi zilnic si sa ai rabdare, dar nu uita sa elimini tot ce este nesanatos din regimul tau alimentar. Iata despre ce exercitii este vorba:
 
1.Genuflexiune sumo-combinata cu exercitiu pentru balerine
 
Toata lumea invidiaza si apreciaza in acelasi timp balerinele. Sunt asa firave si bine sculptate, incat ai impresia ca sunt gazele. Ei bine, totul se datoreaza antrenamentelor or clasice. Iti preentam si noi unul astazi, dar combinat cu o genuflexiune sumo pentru a fi mai usor de executat.
 
 
Se executa din pozitia clasica de genuflexiune, dar ai grija de aceasta data sa tii picioarele cat de departate poti tu si fundul sa fie lasat pe spate si cat mai jos. Abdomenul trebuie sa fie incordat pe toata durata executarii. Se executa stand in pozitia de sumo, ridicand cate un picior pe varfuri. Se executa de 30 de ori. Poti creste pana la 60 de repetari si poti mentine.
 
 
Acest exercitiu este atat de eficient tocmai pentru ca lucreaza toata partea inferioara a corpului, ceea ce este ideal mai ales pentru femei. Lucrezi toti muschii.
 
2.Exercitiu pentru partea superioara a corpului
 
 
Iti va lucra soldurile, coapsele (in special cele interne), bratele, abdomenul (in special muschii abdominali oblici). Cu alte cuvinte, toata partea superioara si putin din partea inferioara a corpului. Se executa stand intr-un genunchi pe-o parte si sprijinit in mana. Ridica in aer sus-jos piciorul. Sunt necesare 30 de repetari si mareste la 60 in timp. 
 

 

Tags:
topesti calorii
te sculptezi cu 2 exercitii
exercitii calorii
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare